تولید کود سالهاست انجام می‌گیرد اما نانو کود روی بسیار جدید میباشد که با بهره‌برداری از دانش های جدید محصولاتی برای باغداری و کشاورزی تولید می شود و بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفته و تنوع این کود ها بسیار زیاد است. که می توانید از طریق این سایت کود نانو را با بهترین قیمت خریداری نمایید تولید نانو اکسید روی از محصولات بسیار با ارزش این سایت می باشد که با حذف واسطه ها در اختیار شما قرار می دهد.

بازار توزیع نانو کود روی

همه چیز درباره نانو کود روی

همه چیز درباره نانو کود روی

محصولات نانو در صنایع مختلف از جمله کشاورزی نیز رو به افزایش می باشد از این رو محصولاتی از قبیل کود را به صورت نانو تکنولوژی در می‌آورند .کود از مواردی است که باعث افزایش هرچه بهتر محصولات کشاورزی می‌شود در نتیجه باید آن را به بهترین نحو تولید کنند. در نظر داشته باشید نانو کود روی یکی از جدیدترین محصولات کشاورزی می باشد که با توجه به ذرات روی داخل آن می تواند مواد معدنی مورد نیاز خاک و گیاهان را تامین کند.
کود نانو باعث می شود گیاهان هرچه بهتر تغذیه شوند و تغذیه بسیار مناسبی برای درختان می باشد در سالهای اخیر برای رشد و پرورش گیاهان تمام از کود های شیمیایی استفاده می‌شد ،که نتایج قابل قبولی را حاصل نمی کرد به همین دلیل تولید کود های نانو روی یا نانو اکسید روی می‌تواند تاثیر بسزایی در کشاورزی و باغداری داشته باشد.

مهمترین ویژگی نانو کود روی

مهمترین ویژگی نانو کود روی

نانو کود می‌تواند بهترین جایگزین برای کود های قدیمی و مصنوعی باشد زیرا با توجه با علم تکنولوژی ساخته شده‌اند و می‌تواند نقش بسیار بسزایی در پرورش گیاهان کشاورزی داشته باشد، به طور کلی ویژگی اصلی نانو کود روی تاثیر بسیار زیادی بر روی کشاورزی داشته و علاوه بر آن می تواند مواد معدنی مورد نیاز خاک و گیاهان را نیز تامین کند. به طور کلی نانو کود ها مواد مغذی درون خاک را تامین می کنند همچنین میزان ماندگاری آنها بسیار بالاتر است در حالی که کود های شیمیایی یا صنعتی ماندگاری پایین‌تری دارند و باید به صورت مداوم تمدید شوند.

به عنوان مثال در رابطه با تفاوت کود های صنعتی و نانو کود ها را داشته باشیم کود های صنعتی که دارای روی هستند جذب بسیار پایینی دارند و در نتیجه میزان روی به خاک اضافه می کنند کم است یا باقی نمی ماند اما نانو کود های روی جذب بسیاری داشتند و بر روی خاک نیز باقی نمی مانند در نتیجه تحقیقات نشان داده‌اند که برای عملکرد بهتر و جذب بهتر خاک از این مواد معدنی از نانو کودها استفاده شود یکی دیگر از مهمترین ویژگی های نانو کودها می توان به وارد شدن به گیاهان نام برد.

در واقع نانو کود هت اندازه های ریزی دارند به همین دلیل به راحتی به درون گیاهان نیز نفوذ می‌کنند این نانو ذرات قابل حل شدن در آب هستند به همین دلیل در خاک نیز به راحتی پخش می‌شوند که این ویژگی منحصر به فرد در کود های شیمیایی وجود ندارد زیرا حلالیت آنها بسیار کم است نانو کود های مختلفی با مواد مغذی متفاوتی در بازار وجود دارند که به نانو ذرات شهرت دارند می‌توانند پتاسیم ،فسفر ،روی، نیتروژن موجود در خاک آب و گیاه را تامین کند که تمام آن برای رشد گیاه لازم و ضروری می باشند.

بازار خرید نانو کود روی

بازار خرید نانو کود روی با توجه به نوین بودن نانو کود توسط کشاورزان بسیاری مورد توجه قرار گرفته است بسیاری از مراکز نانو ذرات آهن و روی را در محصولات خود قرار میدهند. و این محصول را با قیمت های دولتی و بسیار مناسب به بازار عرضه می دارند. این سایت نیز فروشی اینترنتی برای انواع کودها با ذرات بسیار تاثیر گذار روی را در نظر گرفته است، شما می توانید به صورت عمده نیز سفارشات خود را به ثبت برسانید جهت کسب اطلاعات از طریق شماره های درج شده با ما در تماس باشید.

7 دیدگاه

  • با سلام، نانو کودها ماندگاری طولانی دارن و در کشاورزی نوین و پیشرفته استفاده می شن ،جایگزین خوبی برای کود های شیمیایی هستن وبا توجه به یون های ضروری خاک بهترین تامین کننده آهن ،نیتروژن و روی هستن،استفاده از این کودها در همه جای دنیا مرسوم شده و نتیجه خوبی گرفتن

  • خب پس اینا از چی تشکیل شده که بهتر از کود شیمیایی هست اصلا توضیحی در مورد ترکیباتش ندادید لطف کنید کمی توضیح بدید

  • سلام و درود من از شما خرید کردم بسیار راضی بودم امیدوارم بتونم از شما با همین قیمت مناسب و بدون واسطه داشته باشم

  • سلام دوست عزیز
    کودهای طبیعی سلامت خاک، گیاه، محصولات غذایی و مصرف‌کننده را تضمین می‌کنند؛
    کودهای طبیعی نه تنها آسیبی به زیست‌بوم‌ها نمی‌زنند، بلکه با بهبود ساختار خاک به حفظ و غنای آن کمک می‌کنند؛
    کودهای ارگانیک هم به لحاظ سلامت محصولات و هم از نظر صرفه اقتصادی در راستای منفعت همگانی قرار دارند؛
    کودهای ارگانیک با حفظ رطوبت آب و پالایش خاک و آب‌های زیرزمینی، انسان را در جهت انتقال منابع طبیعی به نسل‌های آینده یاری می‌کند؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *