نانو الیاف گرافن، امروزه کارخانه جات زیادی وجود دارند که توانسته اند با استفاده از مهندسان و متخصصان در زمینه تولید گرافن نقش مهمی را ایفا نمایند. با استفاده از فن آوری های روز دنیا و همچنین پیشرفت دستگاه های مدرن و جدید ایران نیز از جمله کشورهایی است که در این عرصه فعالیت های زیادی داشته و توانسته این نوع محصول صنعتی  با کیفیت را گسترش دهد به طوری که در روش مورد استفاده این کارخانه جات تنها آب، استفاده می شود.

انواع مهمی از صنایع مانند: سیمان، پیل خورشیدی، جوهرهای چاپی و غیره از جمله صنایعی هستند که از نانو گرافن استفاده و مصرف می کنند. از دیگر شرکت های مورد نیاز و مصرف کننده گرافن در بخش های خودرو سازی، باتری، آزمایشگاه ها، دانشگاه ها، شرکت های فن آوری و شرکت های ساختمانی می باشند که به این ماده نیاز دارند. این کارخانه جات توسط یک تیم تحقیقاتی سطح بالا صورت گرفته که باعث شده این نوع کارخانه جات با محصولات کیفی بالا راه اندازی شوند. به دلیل اینکه گرافن فقط با استفاده از آب با کیفیت بالا تولید می شود و نیز کمترین تاثیر را بر محیط زیست دارد.

تولید صنعتی نانو الیاف گرافن

کاربرد نانو الیاف گرافن در صنعت نساجی

کاربرد نانو الیاف گرافن در صنعت نساجی

کاربردهای نانو گرافن در صنعت نساجی، استفاده از گرافن در صنعت نساجی باعث کاهش وزن در محصولات پوشاک می شود و نیز به دلیل وزن سبک، و خاصیت هدایتی بالا، می تواند جایگزین خوبی برای الیاف مصنوعی مانند: نایلون و پلی استر باشد. همچنین از ماده گرافن می توان جهت کاربرد در تکنولوژی، تولید منسوجات هوشمند و الکتریکی در زمینه پزشکی، ورزشی، نظامی، و غیره استفاده کرد.

فروش نانو الیاف گرافن، در ایران، نمایندگی ها، مراکز فروش، شرکت ها و کارخانه جات زیادی وجود دارند که این محصولات عمده و با ارزش را در مقادیر متفاوت و با حجم و اندازه دلخواه با قیمت مناسب به فروش می رسانند. 

اغلب دانشگاه ها، مراکز آموزشی، آزمایشگاه ها و غیره می توانند برای خرید این محصولات با کیفیت عالی و مناسب به صورت عمده در سراسر کشور از طریق سایت اینترنتی به صورت حضوری و مستقیم مراجعه و این محصول را خریداری نمایند.

قیمت نانو الیاف گرافن، بستگی به نوع تولید و کیفیت و قابلیت بالای این نوع محصولات عمده دارد که هر چه این محصولات از کیفیت و قابلیت تولیدی بالایی برخوردار باشند در قیمت آنها نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. گرافن نیز دارای طیف گسترده و وسیعی می باشد که موجب بهبود عملکرد و نیز کارایی را ارتقاء داده و نیز موجب بازیافت بسته بندی می شود. امروزه در ایران پژوهشگران و و دانشمندان زیادی توانستند گرافن و اکسید گرافن را به نحو مرغوبی تولید کنند که این تولیدات گرمایی و سطح ویژه توجه زیادی از افراد را به خود جلب نموده است که از اکسید گرافن برای تولید گرافن استفاده می شود.

بررسی ویژگی نانو الیاف های چند سازه ای

بررسی ویژگی نانو الیاف های چند سازه ای

 ویژگی های نانو الیاف های گرافن چند سازه ای، این ویژگی های در دو نوع مختلف می باشند که یکی به صورت فیزیکی و دیگری به صورت مکانیکی انجام می شود و هر کدام به طور جداگانه دارای کاربرد در نوع خود می باشند.

به طور کلی چند سازه ها، حاوی خمیرهای کاغذی شیمیایی هستند که دارای مقاومت و پایداری ابعاد بیشتری می باشند و  همچنین جذب آب کمتری نسبت به نمونه خمیرهای کاغذی مکانیکی از خود نشان می دهند. نانو الیاف های چند سازه ای، ساخته شده از الیافی هستند که همه سلولز آن ها استخراج شده و با فرایندهای شیمیایی، بیشترین مقاومت و پایداری ابعاد را دارا می باشند.  مانند: ویژگی های مقاومتی و فیزیکی چند سازه ای خمیر کاغذی پلاستیک که در مقایسه با چند سازه ای آرد با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

واردات نانو الیاف گرافن چینی

واردات نانو الیاف گرافن چینی

 واردات نانو الیاف گرافن، امروزه چین، توانسته با استفاده از شرکت های نوپا و کوچک در زمینه نانو گرافن به فعالیت های خود ادامه داده و صنایع مختلفی را در تولید این مواد بهره برداری نمایند. اکثر شرکت های چینی، گرافن تولید شده را در زمینه، نانو پلاکت های گرافن و اکسید گرافن تولید می کنند که دارای برندهای مجهز و مفیدی می باشند و توانسته اند این ماده مهم در زمینه صنعت نساجی را به نحو احسن گسترش داده و به کشور وارد نماید.

 اصفهان، یکی از شهرهای مهم ایران می باشد که در زمینه تولید نانو ذرات ها از شهرت جهانی بالایی برخوردار می باشد و همچنین توانسته انواع کودهای نانو را با استفاده از دستگاه های فن اوری روز دنیا و پیشرفت در توسعه تولیدات نانو با استفاده از متخصصان با تجربه در زمینه های مختلف تولید و به کشورهای خارجی مانند: قطر، سری لانکا و دیگر کشورهای خاورمیانه با کیفیت عالی و برتر و نیز قیمت مناسب به صورت عمده صادر نماید.

تولید صنعتی نانو الیاف گرافن ها

تولید صنعتی نانو الیاف گرافن ها

 تولید نانو الیاف گرافن، این ماده از ورق های شفاف کربن ساخته شده که دارای ضخامت بالایی بوده که هر کدام از آنها به اندازه یک اتم کربن می باشد این ماده دارای مزیت ها و ویژگی های خاصی است که قوی تر و محکمتر از فولاد می باشد، سبکتر از کاغذ است، و در برابر حرارت و گرما از رسانای بهتری نسبت به مس برخوردار می باشد، خاصیت ضد آب دارد، چگالی پایینی دارد،در برابر نفوذ گازها از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

تولیدات نانو گرافن بعد از عمل فرآوری با کیفیت عالی در بسته بندی های مختلف قرار می گیرند که دارای نشانه های مهمی مانند: پروانه تولید، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء و نیز مهر استاندارد روز دنیا می باشد که کیفیت محصول را جویا می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *