خرید نانو کود خضرا با کیفیت تضمینی یکی از محصولات شگفت انگیز و منحصر به فردی است که در زمینه انواع خدمات کشاورزی، زراعی، صیفی جات، گلخانه و… مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد.

خواص کود نانو به قدری مهم و قابل توجه است که به راحتی جایگزین کودهای شیمیایی شده، مضرات و خطرات احتمالی ناشی از استفاده کودهای شیمیایی را تقریبا به صفر درصد رسانیده است.

انواع نانو کودها در بازار برای مصرف کنندگان و خریداران وجود دارد که از طریق خرید عمده و یا مستقیم از سایت ها یا فروشندگان، می توانند تجربه خرید محصولی مفید و موثر را حس کنند. از آنجایی که خرید نانو کود از جمله کود مایع نانو با قیمت فروش شرکت های خارجی گران است، بهتر است آن را بدون واسطه از شرکت های داخلی تولیدکننده این مواد خریداری نمایید.

خرید نانو کود خضرا با کیفیت تضمینی

خرید کود نانو کلاته خضرا از شرکت های معتبر ایرانی

خرید کود نانو کلاته خضرا از شرکت های معتبر ایرانی

با مرور زمان و با مصرف روز افزون کودهای شیمیایی خسارت های جبران ناپذیری به محیط زیست، بهداشت و اقتصاد کشورمان وارد شده است که در این میان زندگی عده ای از افراد را نیز تحت تاثیر و تحت الشعاع خود قرار داده است.

به همین دلیل خرید کود نانو کلاته خضرا از شرکت های معتبر ایرانی کمک شایانی به کشاورزان کرده است. نانو کودهای بیولوژیکی از نظر میکروارگانیسم به صورتی بسیار غنی و قدرتمند تولید می شوند. عناصر میکرو که با فناوری نانو در این نسل جدید از کود ها به کار رفته اند تمام خطرات ناشی از مصرف کودهای شیمیایی و خسارات جبران ناپذیر آن را به صفر درصد کاهش دادند.

عناصر میکرو غنی شده در نانو کود بر ۲ نوع هستند:

  1. نانو ذره
  2. نانو کلات

یکی از بهترین نوع از کودهای فنآوری شده با نانو، نانو کود کلات است که شرکت نانو کود خضرا آن را با بهترین دستگاه ها، تجهیزات و نیروی انسانی به دست تولید و مصرف می رسانند.

قیمت نانو کود خضرا از طریق خرید مستقیم و عمده از تولیدکنندگان بسیار کمتر از قیمت موجود در بازار با دخالت دلالان خواهد بود.

فروش نانو کود خضرا با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی

فروش نانو کود خضرا با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی

فروش نانو کود خضرا با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی از طریق نمایندگی نانو کود های مختلفی که در کل کشور وجود دارند، قابل تهیه و در دسترس می باشد.

به دلیل ضرر و زیان های فراوانی که در دهه های اخیر انواع کودهای شیمیایی به ویژه کودهای ازته به انسان ها و محصولات زراعی و کشتی وارد کردند، خرید و فروش این نوع از کود ها کاهش یافته و رفته‌رفته کیفیت و اعتبار خود را در میان خریداران و مصرف‌کنندگان از دست دادند.

به گونه ای که افراد و صاحبان علم و صنعت به فکر تولید کود هایی افتادند که هیچ گونه آسیبی به خاک هم نرسانند این ویژگی بود که کود های شیمیایی آن را نمی‌توانست تامین کند. به این ترتیب انواع متفاوت نانو کود ها با مارکها و برندهای تجاری در کل کشور و دنیا تولید شدند.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد این قبیل کودها عبارتند از:

  • بیش از ۷۰ درصد کاهش مصرف انواع کودهای شیمیایی به ویژه کود ازته
  • تقلیل میزان مصرف کودهای شیمیایی فسفره به ۵۰ درصد
  • تقویت کننده قوی گیاه و خاک با منابع و عناصر ضروری
  • کاهش آلودگی محیطی و زیستی که در کوهای فسفره به وفور یافت میشد و…

این عوامل و بسیاری از دلایل دیگر باعث شد که نانو کودها بازار خوبی در زمینه زراعت و کشاورزی پیدا کنند. بازار فروش این محصول به گونه ای گسترده شده که حتی می توان با مراجعه به سایت های معتبر فروش به صورت مستقیم و آنلاین به راحتی یک خرید تضمینی را تجربه کرد.

لیست قیمت نانو کود کلات خضرا ظرفیت 10 کیلو گرم

لیست قیمت نانو کود کلات خضرا ظرفیت 10 کیلو گرم

لیست قیمت نانو کود کلات خضرا ظرفیت ۱۰ کیلوگرم به دلیل وجود بسته بندیهای گوناگون و نوسانات ارز در بازار خرید و فروش، دائما دستخوش تغییرات می شود.

نانو کود کلات خضرا یک نوع کود از جنس پودر است که از مواد ارگانیک تهیه می شود. این کود به عنوان غذای اصلی برای گیاهان تلقی شده که مواد مهم و ضروری را برای آنها تامین می‌کند و حتی به تقویت خاک نیز می پردازد.

این کود در وزن های مختلفی بسته‌بندی می‌شود که از جمله پرطرفدارترین و پر خریدار ترین وزن ها، بسته بندی ۱۰ کیلو گرمی آن است. مواد تشکیل دهنده این کود پتاسیم، فسفر و نیتروژن است که بدون بو بوده و خاصیت نگهداری در آب را داراست.

نانو کود کلات  که نام دیگر آن نانو کود پتاسیم نیز می باشد، استریل شده و میبایست به صورت محلول مورد استفاده قرار بگیرد.

برای خریداری و اطلاع از قیمت آن میتوانید به سایت های فروش معتبر شرکت خضرا مراجعه کرده و به صورت آنلاین ظرفیت ۱۰ کیلو گرم یا هرمیزان مورد نیاز خود را، تهیه فرمایید.

نمایندگی نانو کود خضرا در استان مازندران

نمایندگی نانو کود خضرا در استان مازندران

نمایندگی نانو کود خضرا در استان مازندران در شهرهای مختلفی از این استان بنا شده است که محصولات مختلفی را در زمینه های متفاوت و بسته بندی های شکیل برای مردم عرضه می دارد.

دو نمونه از محصولات نمایندگی نانو کود خضرا در مازندران عبارتنداز:

  1. کود بیست بیست خضرا
  2. نانو کود خضرا برنج

در استان مازندران به ویژه شهرهای مانند محمود آباد و غیره نانو کود خضرا برنج در میان کشاورزان و شالیکاران بسیار پر اهمیت می باشد. طبق گزارشی که از یک شالیکار در شهر محمودآباد گرفته شده است مشخص شد که با دو بار محلول پاشی نانو کود کلاته خضرا، محصول فرد نسبت به سال قبل دو برابر افزایش پیدا کرده است.

علاوه بر اینها استفاده از کودهای کلاته خضرا باعث قوی شدن و مقاوم تر شدن ساقه برنج نیز شده، که این امر مقابله با آفت کرم ساقه خوار را دربر داشته است.

نانو کود کلات آهن خضرا با قیمت مناسب در سراسر ایران

نانو کود کلات آهن خضرا با قیمت مناسب در سراسر ایران

نانو کود کلات آهن خضرا با قیمت مناسب در سراسر ایران توسط نمایندگی های فروش مستقیم قابل خرید، تهیه و دسترسی می باشد.

نانو کود کلاته خضرا دارای ۹ درصد آهن کلاته قابل حل در آب به همراه عناصر حیاتی مانند منگنز، روی و… می باشد که قوی ترین مکمل غذایی جهت بارور شدن بیشتر گیاهان و مقاومتر شدن خاک، تلقی می شود.

بااستفاده از نانو کود کلات آهن خضرا پیشرفت بی نظیر و چشمگیری در باروری و بازدهی محصولات کشاورزی، زراعی و گلخانه ای خود، تجربه خواهید کرد.

فقط با مراجعه مستقیم به نمایندگی های خضرا در استان خود در هرکجای ایران که هستید، ازاین محصول شگفت انگیز بهره مند خواهید شد.

مراحل استفاده نانو کود خضرا برای گندم

مراحل استفاده نانو کود خضرا برای گندم

مراحل استفاده نانو کود خضرا برای گندم در چهار مرحله به شرح زیر است:

  1. قبل از کاشت کود کلات میکرو کامل یا کود کلات روی را به میزان ۲۰۰ گرم به ازای هر ۲۵۰ کیلو گرم بذر با محلول رقیق شده کود، باید آغشته کرد
  2.  محلول پاشی در مرحله پنجه زنی بااستفاده از کود کلات میکرو کامل ۲ در هزار
  3. محلول پاشی در مرحله ساقه دهی با زدن کود کلات میکرو کامل ۳_۲ در هزار به اواخر ساقه
  4. در مرحله خوشه دهی محلول پاشی با زدن ۳_۲ درهزار کود کلات میکرو کامل

18 دیدگاه

  • سلام واحترام
    سایت تولید کننده محصول کود خضرا با توجه به پرورش گلهای اپارتمانی که امروزه به دلیل فضای کم و اپارتمان نشینی ،مردم دوس دارن فضای سرسبزی رو در محل زندگی خودشون ایجاد کنندباید برای پروش خوب گل و‌گیاه اپارتمانی از کود مرغوب و با کیفیت استفاده کنند محصول شما این مشکل رو برطرف کرده همچنین کشاورزان عزیز با استفاده از این نوع کود تونستن کیفیت محصولات خودشون رو بالا ببرند
    موفق باشید

  • ما از کود ها خرید استفاده کردیم راضی ام برای رشد درختان عالی . کود نانو نشاط خیلی خوبی به درختان میده .پیشنهاد میکنم حتما خرید کنید

  • سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه نانو صدرا و بابت توزیع و پخش نانو کود خضرا با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم همانطور که گفته شد نانو کود کلات که نام دیگر آن نانو کود پتاسیم نیز می باشد، استریل شده و میبایست به صورت محلول مورد استفاده قرار بگیرد برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن نمایید

  • سلام و عرض ادب
    این کودهای نانو نسبت به کودهای دیگر تاثیر به سزاتر و همچنین خطر کمتری دارد اما هنوز در ایران نتونسته اونجور که باید وارد صنعت کشاورزی بشه انشالله که سایت شما بتونه اگاهی رسانی لازم رو برای کشاورزای عزیزمون فراهم کنه تا بتونن محصولات بهتری رو برای استفاده داشته باشند

    • سلام
      از طریق فرم آغاز همکاری در بالای سایت فرم ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  • سلام، اگه گندم و رو بذرمال کنیم باید همون خیس بکاریم؟ بعد چجوری باید خرید کنم، زمینم تقریبا یک هکتار بیشتره؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید یا فرم همکاری ارسال نمایید- همکاران تماس میگیرن

  • سلام.نانوخضرابرای‌درختای‌زردآلو‌وگردو‌میخوام،لطفا‌راهنمایی‌کنید.ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *