خرید پودر نانو نقره به عنوان پودر آنتی باکتریال غیر آلی و ضد ویروس ، در سال های اخیر در صنعت پزشکی و دارویی رونق یافته است. این ذرات را می توان به عنوان دارویی برای ضد عفونی کردن به مصرف رساند. کوچک کردن ذرات نقره، فقط به اندازه ی چند نانومتر، می تواند این محصول را برای استفاده در سایر صنایع آماده کند. کار آمدی این نمونه ی تولیدی باعث افزایش روز افزون طرفداران آن شده است. در سال های اخیر، صادرات این محصولات رونق عجیبی به بازار کشور بخشیده است. 

خرید پودر نانو نقره از فروشگاه های زنجیره ای

صادرات پودر نانو نقره به روسیه

صادرات پودر نانو نقره به روسیه

کارخانجات زیادی در جهت تولید پودر نقره با کیفیت عالی و قیمت مناسب، آغاز به فعالیت کرده اند. این کارخانه ها، فروشنده های مخصوص به خود را دارند. فروشنده پودر نانو نقره همواره در جهت صادرات محصولات با کیفیتی تولیدی به کشور های جهان تلاش میکند. 

روسیه یکی از کشور هایی است که طرف قرار داد این شرکت ها می باشد و محصولات تولیدی کارخانجات پودر نانو نقره به آن صادر می شود. همواره قرارداد های زیادی بین دو کشور ایران و روسیه نوشته می شود و سالانه هزاران تن از این محصول، وارد این کشور آسیایی می گردد.

از دیگر کشورهایی که صادرات به آنجا انجام می شود، شامل موارد زیر است:

  • عراق
  • ترکیه
  • ارمنستان

خرید فوری پودر نانو نقره

خرید فوری پودر نانو نقره

 فروش مواد نانو در سایت های مختلف و بازار پودر نانو نقره با تضمین قیمت، بهترین کیفیت و تحویل در محل مورد نظر، انجام می شود. خرید فوری این نمونه ی تولیدی، برای برخی صنایع و کارخانجات به شدت حائز اهمیت می باشد.

این محصول علاوه بر استفاده برای درمان و یا کنترل بعضی بیماری ها از جمله عفونت و ایدز، برای صنعت ساختمان سازی، برق و میکروالکترونیک، پتروشیمی و … استفاده می گردد.

از جمله مراکزی که خواستار خرید فوری پودر نانو نقره هستند، عبارتند از:

  • کارخانجات داروسازی
  • کارخانه های تولید کننده ی تجهیزات پزشکی
  • تولید کنندگان پارچه صنعتی 
  • تولید کنندگان لوازم خانگی
  • و …

حراجی انواع پودر نانو در تهران

حراجی انواع پودر نانو در تهرانپودر نانو نقره ارزان به راحتی در تهران در فروشگاه های مختلف عمده فروشی و خرده فروشی و در سایت های مختلف قابل پیدا کردن است. در این شهر بزرگ برخی از مراکز فروش، در روز هایی از سال محصولات خود را به حراج می گذارند.

حراج محصولات با کیفیت، به علت قیمت پایین تر از بازار روز می تواند خریداران زیادی را به خود جذب کند؛ در واقع خریدار و فروشنده هر دو از خرید و فروش سود می برند. 

برای اطلاع دقیق تر از این مراکز حراج فروشی و روز های حراج گذاری محصولات، می توانید به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *