نانو ذرات از ده ها یا صد ها اتم یا مولکول و با اندازه ها و مورفولوژی های مختلف ساخته شده اند. اغلب نانو ذرات که به طور تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، به شکل پودر خشک و یا به صورت بخش مایع می باشند، نانو ذرات به دلیل ویرگی های شگرفی که از خود نشان داد۶ اند در صنایع مختلف از جمله صنایع نساجی، دفاعی و امنیتی، حوزه های پزشکی، صنایع جداسازی و فیلتراسیون، صنایع شیمیایی، صنایع رنگ و پوشش، صنایع نفت و صنایع هوا فضا و صنایع خودرو سازی مورد توجه بسیار قرار گرفته اند، حال اگر می خواهید بدانید که شرکت های فروش نانو ذرات و صادرات آن ها چگونه است در این خصوص همراه باشید.

شرکت های فروش نانو ذرات در سمنان

صادرات نانو ذرات به کشور های همسایه

صادرات نانو ذرات به کشور های همسایه

نانو ذرات با توجه به انواع بسیار زیاد آن در دو نوع صنعتی و آزمایشگاهی در بازار خرید و فروش می شود، انواع این نانو ذرات در ایران تولید می شود و امکان صادرات نانو ذرات به کشورهای همسایه وجود دارد، صادرات نانو ذرات به دلیل علم و دانش پیشرفته تولید این محصول و هم چنین کیفیت بالای آن می باشد.

صادرات نانو ذرات با توجه به دانش بنیان بودن آن می تواند برای تولید کنندگان ارزش افزوده بالایی را فراهم آورد.

عرضه نانو ذرات در استان های کشور

عرضه نانو ذرات در استان های کشور

نانو ذراتی که امروزه در بازار موجود هستند و در بخش های مختلف صنعت وارد شده اند، هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که این امر باعث بهبود عملکرد در محصول نهایی تولیدی در صنعت می شود.

عرضه نانو ذرات با توجه به دارا بودن خواص ویژه ای که در بسیاری از شیشه ها، سرامیک و … دارند توسط شرکت های تولیدی نانو ذرات به طور مستقیم به خریدران این محصول در مقادیر و تناژهای بالا عرضه می گردد؛ زیرا نانو ذرات خلوص و کیفیت بسیار بالایی دارند که استفاده و کارآیی آن را در صنعت بیشتر و راحت تر کرده است.

تولید نانو ذرات در سمنان

تولید نانو ذرات در سمنان

تولید نانو ذرات در سمنان توسط پژوهشگران و محققان این محصول صورت گرفته است که از مواد تولیدی ای که در پایه های مختلف و در گروه های پایه سیلیکات هستند و در صنایع مختلف از جمله در مهندسی پزشکی، پترو شیمی، ترکیب ژن ها، ساخت آنزیم های داروهای جدید و … کاربرد دارند، استفاده کرده اند.

برای نمونه تولید نانو ذرات در سمنان باعث شده برخی محققان دانشگاه در یک پژوهش آزمایشگاهی تلاش نمایند تا عمر آسفالت جاده ها را به کمک نانو ذرات بهبود ببخشند؛ زیرا سالانه کیلومتر ها از جاده ها تحت عملیات تعمیر و بازساری قرار می گیرند که این امر هزینه بسیار زیادی را به کشور تحمیل می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *