یکی از ذرات معدنی پرکاربردی که این روزها توسط مراکز معتبر عرضه کننده نانو ذرات ارائه شده و در دسترس صنایع مختلف قرار می گیرد، نانو ذرات اکسید روی می باشد که به سبب دارا بودن انواع و اقسام خواص شیمیایی و فیزیکی، کاربرد فراوانی در تولید محصولات مختلف دارد. از جمله ویژگی های منحصر به فردی که این ماده دارا می باشد می توان به پایداری شیمیایی بالا، جذب نور، نقش کاتالیزوری و همچنین خواص ضد باکتریایی اشاره نمود.

عرضه کننده نانو ذرات اکسید روی

بهترین روش برای تولید نانو ذرات اکسید روی

بهترین روش برای تولید نانو ذرات اکسید روی

یکی از مهمترین موادی که در چند دهه اخیر مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است نانو ذرات اکسید روی می باشد و این امر به سبب خواص متعدد و کارایی منحصر به فرد آن می باشد.
برای تولید نانو اکسید روی روش های مختلفی وجود دارد، اما یکی از بهترین و عالی ترین نوع آنها روش هیدروترمال است.
در این روش نانو ذرات اکسید روی در دمای بسیار پایین و در ابعاد 30 نانومتر تولید شدند. برای انجام این کار از استات روی دو آبه به همراه هیدروکسید پتاسیم در دمای الکلی با 65 درجه سانتی گراد بهره گرفته شد.

هیدروترمال در واقع یک روش بسیار ساده برای سنتز و تولید این ماده به شمار می رود، زیرا در این شیوه اتلاف انرژی وجود دارد و به سبب اینکه محیط آن بسیار ملایم بوده و دما و فشار پایین است، نانو ذرات اکسید روی آن چنان گرم نمی شود و می توان آن را به بهترین شکل ممکن تولید نمود.

توزیع مستقیم نانو ذرات اکسید روی

توزیع مستقیم نانو ذرات اکسید روی

در طول سال های اخیر انواع نانو ذرات و به خصوص نانو ذرات اکسید روی بسیار مورد توجه صنایع و تولیدی های مختلف قرار گرفته اند و از آن به عنوان یک ماده اصلی برای تولید بسیاری از محصولات بهره گرفته می شود.
این ماده دارای خواص نوری و الکترونیکی بسیار بالایی بوده و در صنایع تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، سرامیک سازی، تولید لاستیک و همچنین پانسمان هایی که برای جلوگیری از خونریزی زخم طراحی شده اند، استفاده می نمایند.
یکی از بزرگترین ویژگی های این محصول این است که دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی می باشد، همچنین می تواند اشعه های مضر نور خورشید را تضعیف نماید و همین امر سبب شده است که از آن به عنوان یک ماده عالی و موثر برای تولید کرم ضد آفتاب بهره گرفته شود.

اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید، می توانید با ما در این مجموعه اینترنتی که یکی از معتبرترین مراکز توزیع نانو ذرات اکسید روی می باشد همراه بوده و پس از کسب اطلاعات لازم، سفارش خود را ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *