در این مرکز ، خرید نانوذرات اکسید زیرکونیوم را برای همه صنعتگران و محققان تسهیل کرده ایم. قیمت پودر نانو اکسید زیرکونیوم در این سایت کمتر از سایت های مشابه است ، بنابراین ما بالاترین کیفیت را برای نانو پودر زیرکونیا تضمین می کنیم. فرآیند خرید نانومواد از این شرکت با آگاهی کامل خریدار از تمام خواص مواد انجام می شود. از این رو برای خرید می توانید به مرکز توزیع نانو اکسید زیرکونیوم شرکت تولیدی ما مراجعه کنید.

مرکز توزیع نانو اکسید زیرکونیوم

منظور از نانو اکسید زیرکونیوم چیست؟

منظور از نانو اکسید زیرکونیوم چیست؟

این اکسید زیرکونیوم کریستالی سفید است. Baddeleyite رایج ترین شکل است که در طبیعت با ساختار بلوری مونوکلینیکی بسیار نادر است. نوعی زیرکونیا آلوده با ساختار مکعبی به نام زیرکونیک مکعبی به صورت مصنوعی در رنگهای مختلف تولید می شود که به عنوان نگین یا الماس بدلی در جواهرات استفاده می شود. زیرکونیوم از نظر خواص شیمیایی بسیار شبیه به عنصر hafnium است. طبیعت ، شعاع یون و ظرفیت های زیرکونیوم نشان می دهد که همیشه به عنوان یک ترکیب وجود دارد.

ترکیبی مشابه زیرکونیوم حدود 2 درصد از وزن کل را تشکیل می دهد. از آنجا که این دو فلز بسیار مشابه هستند ، پیدا کردن تفاوت بین آنها دشوار است ، اما Hafnium برای همه کاربردها به جز راکتورهای هسته ای قابل قبول است. همه ترکیبات زیرکونیوم در صورتی که قبلاً به طور خاص بیان شده باشد.زیرکونیا در طبیعت به عنوان یک ماده معدنی یافت می شود. زیرکونیا یا دی اکسید زیرکونیوم مهمترین و پایدارترین اکسید زیرکونیوم است. زیرکونیا خالص یک پودر سفید با نقطه ذوب است که در سه پلی مورف مونوکلینیک ، چهار ضلعی ، مکعبی تعریف شده است که در سه محدوده دمایی مختلف پایدار هستند.

در محدوده دمایی 1200 تا 2370 درجه سانتی گراد ، زیرکونیا از سیستم مونوکلینیک به سیستم چهار ضلعی تبدیل می شود. تبدیل تتراگونال به مونوکلینیک با افزایش حجم تقریباً 4 is همراه است. در نهایت ، با افزایش دما ، در دمای بالای 2370 درجه سانتی گراد به یک سیستم مکعبی و ساختار فلوریت تبدیل می شود.هنگامی که ساختار چهار ضلعی تا دمای 970 درجه سانتیگراد سرد می شود ، به یک ساختار مونوکلینیک تبدیل می شود و هنگامی که در قسمت معکوس گرم می شود ، ساختار مونوکلینیکی در دمای 1150 درجه سانتی گراد به یک ساختار چهار ضلعی تبدیل می شود.

این تغییر حجم باعث ایجاد تنش داخلی در طول فرآیند خنک سازی می شود و باعث ایجاد ترک ، بی نظمی و در نهایت خرابی در مواد می شود. برای جلوگیری از این امر ، از افزودنی هایی مانند ایتریوم (Y203) یا دیگر اکسیدها استفاده می شود. عملکرد این اکسیدها پر کردن حفره ها ، تثبیت فاز چهار ضلعی مکعب و حتی فاز درجه حرارت بالا است.

شناخت ویژگی نانو اکسید زیرکونیوم

شناخت ویژگی نانو اکسید زیرکونیوم

برای زیرکونیا خالص ، می توان چندشکلی ها را با استفاده از پراش اشعه ایکس تشخیص داد و تجزیه و تحلیل دقیق برای تعیین کمیت فاز مونوکلینیک انجام شده است. با توجه به همپوشانی قله ها ، هنگام تشخیص سیستم های چهار ضلعی و مکعبی مشکلاتی بوجود می آید. در این مورد ، آزمایش رد اشعه ایکس در زوایای بالا ضروری است ، جایی که بازتاب های با شدت کم تجزیه و تحلیل بی نهایت را بسیار دشوار می کند و فقط تجزیه و تحلیل کیفی امکان پذیر است.

افزودن یک آنیون متفاوت به واحد شبکه برای تعیین مقدار فاز در سیستم های آلیاژ زیرکونیا مفاهیمی دارد. اول ، پارامترهای شبکه با اندازه آنیون در محلول جامد متفاوت است ، که باعث تغییر در موقعیت اوج می شود. یکی از تأثیرات مهم تغییر شکل ، واحد مش است ، که تأثیر زیادی بر عامل ساختار دارد. شدت یک قله معین می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

این مشکل عمده ای برای تفکیک کمی ایجاد می کند ، زیرا برای نمونه های ظاهراً یکسان (از نظر ترکیب شیمیایی) شدت اوج می تواند در نتیجه تاریخچه حرارتی تغییر کند. برای آلیاژهای زیرکونیا ، طبقه بندی اصولی برای تجزیه و تحلیل کمی دقیق ارائه شده است. معادلات متعددی به دست آمده است ، اما باید توجه داشت که هر یک باید در سیستم خاصی با سابقه تولید خاص اعمال شود.

قیمت بهترین نانو اکسید زیرکونیوم

قیمت بهترین نانو اکسید زیرکونیوم فرایند فروش بهترین نانو اکسید زیرکونیوم در وب سایت به این منظور است که مشتری پس از بررسی و انتخاب نانوذرات مورد نظر زیرکونیا از بین کیفیت های موجود ، در اسرع وقت به صورت آنلاین و در حجم های مختلف خرید کرده و محصول را به مقام مربوطه ارسال کند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نانو اکسید می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *