گرافن از نظر ساختار شبکه ای دو بعدی می باشد و نانو ذره گرافن اکساید به صورت پودری با قطر ذرات بین نود تا دویست نانو متر و ضخامت یک نانو متر می باشد که این اندازه قطر روی رنگ نانو ذره تاثیر گذار است و در بازار به رنگ زرد مایل به قهوه ای و بدون بو موجود می باشد، مرکز توزیع نانو ذره گرافن اکساید اغلب ازطریق فروشگاه ها و سایت های اینترنتی می باشد.

مرکز توزیع نانو ذره گرافن اکساید

مشخصات نانو ذره گرافن اکساید

مشخصات نانو ذره گرافن اکساید

نانو ذره گرافن اکسید از ماده ی ارزان قیمت گرافیت با روش اکسیداسیون و هامر به دست می آید و ماده ی تک لایه ایی دارای ساختار شبکه ای شش ضلعی قدرتمند به شمار می رود این ماده دارای خصوصیات و ویژگی های بالایی همچون رسانایی الکتریکی بودن، کشش مکانیکی و حرارتی بالا، سطح مقطع بالا و هزینه کم برای تهیه پیش ماده تولید آن می باشد.

علاوه بر اینها سازگار با محیط زیست و به عنوان یک نانو ماده برای حذف آلاینده ای آب و هوا ، استفاده در پزشکی به عنوان عامل رهایش دارو، تصویر برداری و ترکیبات ضد میکروبی، استفاده در حسگرهای زیستی به کار می رود و همچنین در الکترونیک برای ذخیره انرژی در باطری و خازن نیز استفاده می گردد.

هرچند نانو گرافن اکساید جزء مواد سمی و خطرناک طبقه بندی نمی شود و حتی در زمان حمل و نقل نیز از ایمنی کافی برخوردار است اما این نانو ذره با مواد اکسنده قوی و اسیدهای قوی ناسازگار است و اگر فرد به مدت زیادی در تماس با آن قرار بگیرد ممکن است دچار عواملی همچون سوزش پوست که باعث ایجاد حساسیت پوستی یا درماتیت شود.

در تماس با چشم باعث سوزش، قرمزی و تحریک مخاط های داخل چشم می شود چنانچه فرد یا کودک آن را ببلعد دچار قرمزی در ناحیه ی دهان و گلو می شود و در چنین مواردی بهتر است با حفظ خونسردی و رعایت دستورالعمل های مربوط به پزشکی فرد را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل نمود.

فروش انواع نانو ذره گرافن اکساید

فروش انواع نانو ذره گرافن اکساید

امروزه با راه اندازی سایت ها و فروشگاه های آنلاین اینترنتی بازرگانان و تجار نیز علاوه بر اعطای نمایندگی در سطح شهرستان های کشور اقدام به فروش نانو ذره از طریق این سایت ها نموده اند و مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت ها از قیمت، کیفیت و نوع برندی که می خواهند مقدار ماده ی مورد نیاز خود را به صورت جزئی و عمده با کمترین قیمت و در اسرع وقت خریداری کنند و درب منزل در مدت زمان کمتری تحویل بگیرند و بایستی حتما برگه ی آنالیز ماده را نیز دریافت نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *