نانو اکسید سریوم 

از پودر اکسید سریوم برای تبدیل کردن گازهای مضری که از اگزوز ماشین خارج می‌شود و تبدیل کردن آن ها به گازهایی که ضرر کم تری دارند استفاده می شود. و در صنعت کاربردهای زیادی را دارند. 

نانو اکسید سریوم و تولید آن

چگونگی تولید نانو اکسید سریوم

چگونگی تولید نانو اکسید سریوم

تولید نانو اکسید سریوم 

این پودر در صنعت کاربرد دارد و به عنوان کاتالیستی مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد. پودر نانو اکسید سریوم در تولید کردن و ذخیره کردن هیدروژن نیز کاربرد دارد. در سطح سریوم جاهای خالی برای اکسیژن وجود دارد که به جای مکان فعال در واکنش‌ ها عمل می کنند. برای تولید کردن این نوع پودر روش های مختلف و متفاوتی استفاده می شود. ذرات نانو اکسید سریا به روش رسوب همگن تولید می شوند که از محلول آب و الکل به عنوان محیط رسوب گیری استفاده می شود. این ذرات به شکل کروی هستند و اندازه آن ها در حدود شانزده و نیم نانومتر است این ذرات از طریق XRD, TEM, SEM مطالعه می شوند و شکل و اندازه ی آن ها مشخص می شود. 

بررسی کاربردهای نانو اکسید سریوم

کاربرد های نانو اکسید سریوم 

محبوبیت اکسید سریوم یا سریا (CeO2) در کاربردهای کاتالیستی رو به افزایش است و در برخی از موارد به یک ماده بدون جایگزین تبدیل شده است. چنین موفقیتی از خواص ذاتی و اکسایش-کاهش سریا ناشی می شود. کاهش اندازه ذرات سریا، در ابعاد نانو، تأثیری شگرف در رفتار کاتالیستی آن دارد. گسترش روش های سنتز که قابلیت کنترل بر مرفولوژی نهایی و اندازه نانوساختار را فراهم می‌آورد، توانایی جدیدی را به این ماده به عنوان کاتالیست، به خصوص برای کاربردهای مربوط به انرژی می دهد. از سال 1980 دی اکسید سریوم که اسم دیگر آن سریا است به عنوان یکی از مواد نوید بخش برای محیط زیست و انرژی مطرح شده و کاربرد های آن ها است. سریا به عنوان یک محرک در کاتالیست های سه راهی وجود دارد که انتشار گاز های آلاینده در آن وجود دارد به همین دلیل یک نقش بی بدیل را در آن بازی می کنند. سیستم هایی که برپایه ی سریا هستند به عنوان سیستم‌های برجسته در بخش انرژی حساب می شوند. سریم خاصیت های کلیدی زیادی دارد ازجمله :سریم دو حالت مثبت چهار و مثبت سه اکسایش دارد و یک فاکتور اساسی برای فعالیت کاتالیستی آن سهولت سوئیچ کردن این دو حالت است. این تغییرات سریع مربوط به توانایی سریا در ذخیره و رها کردن اکسیژن است،ویژگی هایی که با ظرفیت ذخیره کردن اکسیژن بررسی می شود. در دمای بین اتاق تا دمای بین نقطه ی ذوب ساختار نمونه فلوریت گونه سریوم حفظ می شود. تحت شرایط کاهش سریا اکسیژن را می تواند آزاد کند و و زیر نظر تبدیلات فازی به بعضی از اکسیدهای کاهش یافته تبدیل می شود این را نمودارهای فاز Ce_O نشان می دهند. تکرار دوباره ی اکسایش سریوم بر اثر فشارهای بالاتر اتفاق می افتد این یعنی فرآیند آن قابل برگشت است. می توان گفت که سریا مانند یک بافر اکسیژن پر کاربرد عمل می کند. یکی دیگر از جنبه های اساسی برای هدف های الکتروشیمیایی و کاتالیستی تحریک پذیر بودن یون های اکسیژن در موردهای سریا می باشد. نفوذ یون اکسیژن خیلی زیاد با نقص های ساختاری که در مواد وجود دارد ارتباط دارد. تهی جاهای اکسیژن از نقایص دیگری هستند که در کاربرد کاتالیستی مهم اند. این مواد می توانند با ناخالص کردن شبکه ی اکسید سریوم با اکسیدهای فلزات با حالت اکسایش کم تر از IV  تشکیل شوند و یونی را بهبود ببخشند. ساختار سه بعدی و دو بعدی و یک بعدی سنتز با اینقدر پیچیدگی مشکل تر است و باید دقیق تر تنظیم گردد. کریستال های کوچک زیادی در طول هسته گذاری شکل می گیرند. در افزایش اندازه کریستال، انرژی سطح نقش بسیار مهمی دارد. و در مرحله دوم جمع شدن کریستال ها اتفاق می افتد که نیاز به کنترل تشکیل ساختار مطلوب دارد. 

لیست قیمت نانو اکسید سریوم

لیست قیمت نانو اکسید سریوم

قیمت نانو اکسید سریوم 

یکی از فروشگاه های اینترنتی که بهترین و معتبرترین مکان برای خرید است فروشگاه آزما است. همه ی مولکول ها توانایی آن را دارند که داخل توده ی سریا ذخیره شوند و در زمینه های محیط زیست و انرژی برای کاتالیز های مهم بهره برداری شوند. برای نمونه یکی از مولکول هایی که می تواند ذخیره شود CO است و پتانسیل استفاده از مواد را بر پایه ی سریا برای بعضی از فرآیندها مثل اکسایش ترجیحی بالا می برد. این CO که ذخیره شده برای کم کردن گونه های خطرناک برای محیط زیست می توان مثل NO از آن ها استفاده کرد. برای تشریح مکانیزم ذخیره سازی، انتقال و آزاد سازی شبیه سازی های مکانیک کوانتومی استفاده می شود. قیمت نانو اکسید سریوم در مراکز فروش آن یعنی مراکز اصلی بسیار مناسب است. شکل نانو ذرات، اهمیت زیادی برای چینش مواد برپایه ی اکسید سریوم را دارا است. و همچنین در میزان بالا یا پایین بودن قیمت آن ها تاثیر می گذارد. این ذرات از لحاظ آرایشی اتمی مانند هم نیستند علی رغم فاز مکعبی ساختار فلوریتی که دارند. بهبود در عملکرد کاتالیستی در نتیجه افزایش وجوه بیرونی اتفاق می افتد. برای پیدا کردن رابطه متقابل میان علم مواد و علم سطح وجوه بیرونی برای کاتالیزورهای ناهمگن تلاش های زیادی انجام می شود و سطح شیمی اکسید سریوم تحت مطالعات نظری است. روش های بسیاری برای تولید کردن نانو ذرات سریوم، دسترسی به اشکال هندسی گوناگونی شامل موادی با کنترل صفر، یک دو و سه بعدی بر روی نانو ساختار ها امکان پذیر می سازد. قیمت هر یک از این ذرات با توجه به کیفیت و شکل و ظاهر آن و متفاوت بودن آن با سایر مواد دیگر فرق می کند. برای خرید این ذرات سریوم با قیمت مناسب و ارزان باید به مراکز معتبر مراجعه کرد. 

فروش نانو اکسید سریوم شیشه

فروش نانو اکسید سریوم 

مصرف کننده های معتبر مانند اساتید، مراکز پژوهشی، دانشگاه ها، دانشجویان، همکارانی که دارای پروانه کسب هستند و آزمایشگاه ها در کنار فروشگاه اینترنتی آزما می توانند بهترین تجربه ی خرید اینترنتی را داشته باشند. مراکزی که این مواد را می فروشند معتبر هستند و ضمانت اصالت کالا، روش های متنوع ارسال، ضمانت تعویض کالا و بازگشت آن را بر عهده می گیرند. فروش در مراکز معتبر اهمیت بالایی دارد این بخش ها هر روز محصولات و خدمات بیشتری به مصرف‌ کنندگان ارائه می دهند این موارد برای حمایت حق مشتریان است و شرایط فروش را آسان تر می کند و مشتری برای خرید اعتماد بیشتری می کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *