نانو تیوب کربن لوله هایی است که از کربن ساخته می شوند و اندازه دهانه ی آن در حد نانومتر و بسیار کوچک است و به همین دلیل به آن نانو تیوب می گویند. نانو تیوب کربن ها به دو نوع نانو تیوب کربن تک دیواره و نانو تیوب کربن چند دیواره دسته بندی می شوند. ما به صورت انبوه این نانو تیوب ها را از تولید کنندگان خریداری می کنیم و به دست مشتریان می رسانیم. خرید عمده و انبوه مشتریان می تواند برای آن ها صرفه ی اقتصادی داشته باشد.

توزیع انبوه نانو تیوب کربن چند دیواره

آشنایی با ویژگی های نانو تیوب کربن چند دیواره

آشنایی با ویژگی های نانو تیوب کربن چند دیواره

نانو تیوب های چند دیواره همان نانو تیوب های تک دیواره هستند که به صورت فشرده شده تولید شده اند. پیوند میان دیواره ها پیوند خاص و قوی ای است. نانو تیوب های 2 دیواره و 3 دیواره نیز انواع دیگر نانو تیوب کربن های چند دیواره است. 

ویژگی های مهم نانو تیوب کربن چند دیواره عبارتند از:

رسانایی الکتریکی و گرما: این نانو تیوب ها هدایت الکترونیکی مناسبی دارند حال آن که انواع دیگر آن ها نیمه رسانا هستند. این نانو تیوب ها همچنین گرما را به خوبی انتقال می دهند.

مقاومت بالا: این نوع نانو تیوب ها مقاومت کشسانی بسیار بالایی دارند و بسیار سخت هستند.

جذب نوری خوب: جذب نوری بالای نانو تیوب ها در صنعت کاربرد فراوانی دارد. جذب نورهای مادون قرمز نیز از ویژگی های دیگر آن ها می باشد.

وجود اندازه های مختلف: این نانو تیوب ها در اندازه های مختلفی موجود است و بسته به استفاده ای که از آن می شود در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این نانو تیوب ها به دو صورت در بازار موجود است. نوع اول آن ها به صورتی است که انتهای آن ها باز است و نوع دوم نیز انتهای بسته دارند. این نوع نانو تیوب ها به سفارش مشتریان در اختیار آن ها قرار می گیرد. این نانو تیوب ها موارد استفاده مختلفی دارند که صنایع بیوتکنولوژی، صنعت میکرو الکترونیک، میکروسکوپ ها، حسگرهای شیمیایی و بیوتکنولوژی، پیل های سوختی، پوشش ها و فیلم ها چند مورد از آن هاست.

پخش کننده نانو تیوب کربن چند دیواره

پخش کننده نانو تیوب کربن چند دیواره

بهتر است که برای خرید نانو تیوب کربن چند دیواره به مراکز معتبر پخش و فروش نانو تیوب کربن مراجعه کنید. این مراکز به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز خدمات خود را ارائه می کنند. پخش نانو تیوب به صورت عمده انجام می گیرد. توزیع نانو تیوب نیز به این صورت است که توزیع کننده این محصول را از تولید کننده و به صورت مستقیم خریداری می کند و بین خرده فروشان پخش می کند. اگر مشتریان محصول مورد نظر خود را پیدا نکنند می توانند نوع مورد نظر خود را به شرکت های پخش سفارش بدهند و به صورت عمده و یا جزئی تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *