نانو ذرات اکسید نقره ذراتی می باشند که دارای قطر ۱ تا ۱۰۰ نانومتر هستند که جنس آن از نقره است. در واقع این ذرات همان نقره می باشد اما تعداد بسیار زیادی از این ماده از اکسید نقره تشکیل شده است شاید به همین دلیل است که نام دیگری به آن داده اند.

اگر قصد خرید نانوذرات نقره را دارید می توانید به فروشگاه های مرتبط به این محصول مراجعه کنید و یا از شرکت های معتبر این محصول را سفارش دهید.

خرید مستقیم نانو ذرات اکسید نقره

نکات کلیدی در انتخاب پودر نانو ذرات نقره

نکات کلیدی در انتخاب پودر نانو ذرات نقره

تولید پودر نانو ذرات نقره به روش رسوب گذاری شیمیایی انجام می پذیرد و پارامتر های موثری در این موارد مورد بررسی قرار می گیرد در تولید پودر نانو ذرات نقره نکات کلیدی وجود دارد که باید حتما آنها را رعایت کرد به عنوان مثال غلظت پودر و نوع آن و همچنین ترتیب افزودن مواد و واکنش ها باید رعایت گردد.

جالب است بدانید که در تولید این ماده از پرتوهای ایکس استفاده می‌گردد که باعث تولید اکسید نقره دو ظرفیتی می شود شاید برایتان عجیب باشد که کاربرد نانو اکسید نقره چه می باشد جالب است بدانید که این ماده در باتری ها روی _نقره اکسید استفاده می‌شود که به عنوان الکترود شیمیایی کاتد استفاده می گردد.

نانو ذرات نقره کاربردهای بسیاری دارد که یکی دیگر از این کاربردها استفاده این ماده در مواد ضدعفونی می باشد این ماده دارای خواص باکتریایی می باشد که برای همین خواص از این ماده در ترمیم زخم و پانسمان و غیره استفاده می گردد.

همچنین این ماده باعث کاهش عفونت های قارچی می گردد نکته دیگر در مورد نانو ذرات اکسید نقره این می باشد که در مواد غذایی نیز از این ماده استفاده می گردد شاید برایتان عجیب باشد اما در ذخیره سازی مواد غذایی این ماده کاربرد دارد.

پخش مستقیم نانو ذرات اکسید نقره

پخش مستقیم نانو ذرات اکسید نقره

نانو ذرات اکسید نقره یکی از محصولات کاربردی می باشد که به همین دلیل به مقدار بسیار زیادی تولید می گردد تولید این محصول در شرکت های معتبر انجام می‌گردد که آنها پس از تولید نانو ذرات نقره به پخش ذرات اکسید نقره می پردازند به گونه‌ای که در ابتدا کارخانه هایی که از این محصول استفاده می کنند به نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور مراجعه می‌کنند و میزان سفارش خود را ثبت می‌کند سپس این نمایندگی ها پس از تولید کالا همان مقدار محصول را به این کارخانه‌ها عرضه می‌کنند و هزینه آن را به صورت های مختلف از کارخانه ها دریافت می کنند.

ولی اگر شما قصد خرید نانوذرات نقره را دارید می توانید به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و پس از استعلام این محصول و آگاهی از قیمت آن در صورت نیاز نانو ذرات نقره را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *