در خط تولید نانو سیلیس در ایران از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد استفاده می شود. از آن جا که ایران یکی از کشور هایی است که با کیفیت ترین نوع سیلیس را تهیه می نماید و به بازار داخلی و خارجی روانه می سازد با استفاده از این مواد اولیه مصرفی مطلوب می تواند بهترین نمونه از سلیکا را تهیه کند و در دسترس مشتری های خود قرار دهد. در خط تولید سیلیکا در کشور ایران از روش های نوین برای تولید نانو سیلیس ایران استفاده می شود و دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته ای در تهیه این محصولات به کار گرفته می شوند. 

خط تولید نانو سیلیس در ایران

نانو سیلیس چیست؟

نانو سیلیس چیست؟

نانو سیلیس چیست؟ یک سوالی است که ممکن است در ذهن برخی از افرادی که در بین شما عزیزان حضور دارند به وجود  آید. در پاسخ به این سوال باید بیان نماییم که این نوع نانو نوعی از ذرات بسیار ریز می باشد که دارای خواص شیمیایی بسیار زیادی می باشد و یکی از موادی است که در ساخت پوسته زمین بسیار موثر می باشند. شکل ظاهری آن بلوری است و به رنگ سفید دیده می شود و نقطه جوش آن بالا می باشد. 

از این رو در صنعت های مختلف برای تهیه و تولید محصولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. باید بدانید که این ذرات به نام نانو ذرات سیلیکا و نانو سیلیکون نیز در بین صنعت گر ها و کارخانه دار هایی که آن را در خط تولید خود به کار می برند شناخته شده می باشد.

لازم به ذکر است که این نوع نانو به دو دسته از ذرات تقسیم بندی می شوند که این دو دسته عبارت از ذرات سیلیس S , P می باشند. ذرات S بسیار کوچک تر از P می باشند. اما اثر های بازتاب اشعبه فرابنفش نوع P از نوع  S بیشتر می باشند. خواص شیمیایی و چگالی مربوط به ذرات سیلیس نسبت به ذرات معمولی مناسب تر می باشد.

اگر می خواهید این ماده را بهتر بشناسید لازم است که در این باره آگاهی های تان را بیفزایید و بدانید که این نانو یک ماده غیر سمی است که به دلیل کاربرد های زیادی که دارد مورد توجه صنعت گر ها قرار گرفته است. 

چگونگی تولید نانو سیلیس

در زمینه چگونگی تولید نانو سیلیس باید ذکر نماییم که این محصول به روش های مختلفی تولید می شوند. در این جا بیان می کنیم که یکی از شیوه های تولید این ماده روش ژل می باشد که یکی از راه کار هایی است که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است و هم اکنون نیز به کار می رود.

یکی از روش هایی که همیشه در تهیه این نانو به کار می رود روش ژل می باشد که در این راهبرد تتراکلرید سیلیکون ابتدا هیدرولیز می گردد و در نهایت تبدیل به ژل می شود. روش های دیگری نیز در تهیه ذرات سیلیکون به کار می روند که روش های شیمیایی می باشند و نسبت به راه کار ژل پر هزینه تر می باشند. زیرا موادی که در این شیوه ها به کار می روند تا ذرات سیلیکا به مرحله تولید وارد شوند دارای قیمت های بالایی می باشند. 

اگر علاقه مند به ساخت و تولید این نوع از مواد شیمیایی کاربردی هستید ابتدا باید تمام این راه کار ها را مورد بررسی قرار دهید و در نتیجه از بهارین راهبرد استفاده نمایید و این ذرات را تهیه کنید. با استفاده از تمام این شیوه های تولید می توانید بهترین نوع ذرات سیلیکونی را تولید نمایید و از این ذرات در جای مناسب استفاده کنید. 

مهمترین کاربردهای نانو سیلیس

مهمترین کاربردهای نانو سیلیس

در این قسمت لازم است که در رابطه با مهمترین کاربردهای نانو سیلیس صحبت نماییم. از این رو باید بگوییم که از این ماده شیمیایی پر مصرف به عنوان افزودنی در برخی از صنعت ها استفاده می شود. برخی از مهمترین کاربرد های این نانو عبارت می باشند از این که: 

  • از این ماده در صنعت لاستیک سازی و همین طور پلاستیک سازی استفاده های بهینه ای به عمل می آید. 
  • از آن در صنعت ساختمان سازی برای پر کردن سیمان و مصالح ساختمانی دیگر و همچنین در تولید نمونه های مختلف بتن استفاده می شود. 
  • در تثبیت خاک از این ماده پر کاربرد استفاده می شود. 
  • افرادی که در صنعت دارو سازی کار می کنند به عنوان یک ماده غیر سمی از این نانو استفاده می نمایند. 

لازم است بیان کنیم که این ماده دارای کارد های بسیار گسترده ای می باشند و زمانی که شما از کاربرد نانو سیلیس آگاهی داشته باشید می توانید بهتر و راحت تر از این محصول استفاده کنید و آن را به نحو درست و مناسب در صنعت های مختلف به کار برید.

از این رو اگر در صنایع مختلف مشغول به کار و فعالیت هستید و به نوعی با این نوع نانو سر و کار دارید ابتدا باید در مورد کاربرد های این ماده اطلاعات تان را افزایش دهید. 

مرکز خرید نانو سیلیس در ایران

مرکز خرید نانو سیلیس در ایران سعی بر این دارد که نمونه های مختلفی از این محصول را در معرض فروش قرار دهد و به این ترتیب نیاز های تمام مشتری های خود را بر طرف سازد. از آن جایی که هر فرد که در صنایع مختلف فعالیت دارد به نوع خاصی از این ذرات نانو نیاز دارد این مرکز در صدد است که همیشه نمونه های متنوع را در اختیار مراجعه کننده های خود قرار دهد.

شما عزیزانی که قصد خرید با کیفیت ترین نوع این مواد شیمیایی را دارید بهتر است که این فروشگاه را به خوبی مورد شناسایی قرار دهید. زیرا این مرکز به دلیل اعتباری که دارد همیشه نمونه های مرغوبی را به دست خریدار های خود می رساند. لازم به ذکر است که این مواد مرغوب علاوه بر این که توسط مشتری هایی که در ایران حضور دارند تهیه می شوند توسط خریدار هایی که در خارج از ایران به سر می برند نیز خریداری می گردند.

زیرا همان طور که در بخش اول بیان نمودیم نمونه های تولید شده در ایران دارای مرغوبیت های فراوانی هستند و در سراسر جهان دارای مشتری و طرفدار های بسیار زیادی می باشند. مشتری ها می توانند محصولانی که از سوی این فروشگاه به مردم عرضه می گردند را به طرق مختلف حضوری و یا اینترنتی تهیه کنند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *