مرکز تولید رنگ نانو باکیفیت مرکزی معتبر می باشد که انواع مختلف این محصول اعم از؛ پودر نانو اکسید، نانو ذرات کربن و نانو ذرات اکسید را با رعایت تمام استاندارد ها و بهترین مواد اولیه تولید کرده و در بسته بندی های استاندارد و پلمپ شده توسط شرکت های پخش به دست خریداران می رساند این مرکز در راستای ایجاد امکان دسترسی همه افراد به محصولات اصل و مرغوب سایت های اینترنتی معتبری را طراحی کرده تا همه بتوانند مستقیما خرید خود را از تولید کنندگان دریافت کنند شما برای بهره بردن از این شرایط فقط کافی است وارد این سایت شوید.مرکز تولید رنگ نانو باکیفیت

طرح های متنوع رنگ نانو

طرح های متنوع رنگ نانو

رنگ نانو با توجه به مکانی که می خواهد استفاده شود، طرح های متنوع و ویژگی های خاصی دارد که ما در این مطلب قصد داریم به چند مورد از آن ها اشاره مختصری نمایید شما با مشاهده تنوع طرح و رنگ این محصول می توانید مطابق با سلیقه و تم محیط رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و فضایی لوکس و شیک را پدید آورید.

رنگ نانو ضد رطوبت؛ از این نوع رنگ نانو بیشتر در محیط هایی که در معرض رطوبت قرار دارند، استفاده می شود زیرا عایقی بسیار خوب روی سطوح ایجاد می کند تا هم محیط تمیز تر به نظر رسد و هم در هزینه ها و زمان صرفه جویی شود معمولا کف استخر، پشت بام، داخل حمام و سرویس بهداشتی را از این رنگ پوشش می دهند تا عمر سازه بالا رود.

رنگ نانو ضد باکتری؛ از جمله پر کاربرد ترین و بهترین رنگ ها در مکان های بهداشتی درمانی می باشد زیرا این رنگ از رشد و تکثیر میکروب ها و میکروارگاسم ها جلوگیری می کند امروزه با گسترش بیماری کرونا استفاده از این رنگ روی دستگیره ها و مکان های عمومی سبب می شود آلودگی ها امکان گسترش را نداشته باشند.

رنگ نانو غیر قابل نوشتن؛ امروزه در هر محیطی شاهد نوشتار های نامناسب هستید حال با استفاده از این رنگ به آسانی می توان نوشته های غیر اخلاقی را پاک کرد بدون این که اثری از آن باقی بماند علاوه بر این ها رنگ نانو آنتی باکتریال، آبگریز، ضد حریق، ترمیم شونده، ضد خراش و…. نیز وجود دارد.

مختصری درباره رنگ نانو

مختصری درباره رنگ نانو

رنگ نانو از جمله رنگ های امروزی و بسیار پر طرفدار می باشد که مطابق با علم نانو ساخته شده این نوع رنگ در انواع مختلف و با تنوع رنگی بالا در سطح بازار موجود است از این رو هر کس می تواند مطابق با سلیقه خود آن را انتخاب کند یکی از مزیت های بسیار خوب رنگ نانو سازگاری مناسب با محیط زیست است زیرا برای اجرا نیاز به هیچ حلالی ندارد و به تنهایی سطوح مختلف را عایق بندی می کند.

از دیگر ویژگی های رنگ باکیفیت نانو می توان به قدرت چسبندگی بالا اشاره کرد از این رو روی تمام سطح مختلف نظیر؛ گچ، بتن، سیمان، فلز و چوب قابل اجرا است و در اثر گذشت زمان دچار پوسته پوسته شدن و کدری نمی شود هم چنین مقاومت بالایی در برابر رطوبت، سرکا، گرما و عوامل جوی دارد به همین دلیل می توان از آن جهت رنگ آمیزی سطوح محفظه های خارجی استفاده کرد.

این رنگ سرعت خشک شدن مناسبی دارد و برای استفاده احتیاجی به ابزار پیچیده و مخصوصی ندارد از نکته های بسیار خوب آن، قابلیت شستن راحت با مواد شوینده است ضمنا در برابر اشعه ماورای بنفش و قارچ وکپک نیز مقاومت بالایی دارد با این اوصاف می توان رنگ نانو را جایگزین رنگ های دیگر کرد و از مزایای آن لذت برد.

مرکز خرید رنگ نانو

مرکز خرید رنگ نانو رنگ نانو را در تنوع طرح و رنگ و با بسته بندی های مختلف می توان از مرکز خرید آن در سطح بازار درخواست کرد زیرا این مراکز اطلاعات دقیق رنگ و روش استفاده را در اختیار شما قرار می دهند و از آن جایی که سال ها سابقه کاری دارند قابل اطمینان هستند امروزه بسیاری از این مراکز شرایطی را فراهم نموده اند تا متقاضیان بتوانند به شکل بی واسطه و مستقیم محصول مورد نظر را خریداری کنند به گونه ای که روش عرضه غیر حضوری را انتخاب کرده اند مرکز خرید مجموعه ما از دسته معتبر ترین مراکز ارائه رنگ نانو می باشد.

3 دیدگاه

  • با سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت گذاشتید خیلی عالی بود خریدی که قبلا از شما داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *