نانو اکسید های فلزی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها کاربرد های خاص خودشان را دارند. اما نکته قابل توجه این است که این نانو مواد در صنعت کاربرد هایی خارج از حد تصور دارند. در این مقاله ما همه چیز را در مورد نانو اکسید های فلزی و کاربرد های آن ها توضیح داده ایم. 

فروش انواع نانو اکسید های فلزی

آشنایی با انواع نانو اکسید های فلزی

آشنایی با انواع نانو اکسید های فلزی

در این مطلب ما سعی میکنیم شما را با انواع نانو اکسید های فلزی آشنا کنیم. این ذرات انواع مختلفی دارند که از بین تمام اکسید ها، برخی نانو مواد در فاز های مختلف دارای سختی، استحکام و مقاومت در برابر سایش بالا هستند، بنابراین از آن ها در ساخت ساینده و یاتاقان ها و ابزار های برش در صنعت استفاده می شود.

برخی از تولید کنندگان عناصری مانند کروم و تیتانیوم را با آلومینا ترکیب می کنند تا از سنگ های قیمتی برای استفاده در دستگاه های لیزر استفاده کنند. امروز، برای تولید محصولات خوب، باید بهترین مواد اولیه را با کمترین هزینه تهیه کنید.

باید گفت که نانوذرات در ابعاد نانومتر ساخته می شوند. این مواد علاوه بر اینکه از فلز، عایق و نیمه رسانا ساخته شده اند دارای ساختار های کامپوزیتی نیز هستند. نانوذرات را می توان به راحتی در سطح کشور یافت.

این نوع محصول توسط افراد مختلف تولید می شود و سپس به بازار عرضه می شود. شما می توانید به راحتی انواع نانو ذرات یا نانو مواد را در سطح کشور با کیفیت مطمئن تهیه کنید و از آن در صنایع خود استفاده کنید. هرچه خلوص نانوکامپوزیت بیشتر باشد، کارایی بیشتری خواهد داشت. فروش نانو ذرات فلزی در کشور به طور گسترده ای انجام می شود.

مرکز فروش انواع نانو اکسید های فلزی

فروش انواع نانو اکسید های فلزی در کشور روز به روز در حال افزایش است و صنعت گران از آن استقبال خوبی کرده اند. از این رو تولید آن نیز باید افزایش پیدا کند. شما می توانید انواع نانو ذرات را به راحتی تهیه کنید.

شرکت های تولید کننده با استفاده از راه حل های گوناگون، این ماده را به گونه ای عرضه می کنند که هزینه کمتری داشته باشد و هم زمان آلودگی محیط زیست را افزایش ندهد. در بازار جهانی امروز، محصولاتی به نام نانوتکنولوژی به طور گسترده در صنایع مختلف و ساخت کالا های مختلف استفاده می شود.

شرکت هایی که این نوع مواد را تولید می کنند، آن را در بازار های بزرگ در سراسر جهان به فروش می رسانند و آن را در دسترس همه شرکت های صنعتی قرار می دهند. فروش و صادرات چنین موادی که ماده اولیه بسیاری از کالا ها است، هم از طرف تامین کننده و هم برای شرکتی که از آن استفاده می کند، سود زیادی را دارد.

مجموع واحد های تشکیل دهنده (اتم یا مولکول) که اندازه آن ها 1 تا 100 نانومتر است، نانوذرات نامیده می شوند. از نظر تعداد اتم ها، نانوذرات معمولاً به ذراتی گفته می شوند که بین 10 تا 106 اتم دارند. ذراتی که بین 1 تا 10 اتم دارند معمولاً مولکول هستند. با این حال، در برخی موارد، به ویژه در مورد مولکول های بیولوژیکی، مولکول هایی با حداکثر 25 اتم وجود دارد. مواد نانوساختار شده بسته به میزان ابعاد مختلف آن ها در مقیاس فناوری نانو به زیر مجموعه های مختلفی تقسیم می شوند. این مواد به چهار دسته تقسیم می شوند:

  • NanoParticles
  • NanoWiers
  • Thin Films
  • Bulk Nanom

شناسایی نانو اکسید های فلزی واسطه

شناسایی نانو اکسید های فلزی واسطه

شناسایی نانو اکسید های فلزی در صورتی که مقدار کمی از آن ها آشنایی داشته باشید بسیار راحت خواهد بود. اشکال انواع نانو مواد با یک دیگر متفاوت اسن و همین مهمترین عامل است. خواص نانوذرات حاصل از آن تحت تأثیر نوع ماده، زمان و محیط جوی آن است.

از این روش می توان برای تولید نانوذرات از موادی استفاده کرد که به راحتی در روش های قبلی تولید نمی شوند. آن ها از فن آوری های جدید به وجود  آمده اند. همه آن ها دارای خواص مشابه هستند: آن ها نیمه هادی هستند، از جذب شوک بالایی برخوردار هستند، نوری هستند.

این ذرات در صنایع سرامیکی و نسوز لنزپتای ما، مواد مغناطیسی و همچنین در صنایع شیمیایی برای تولید کاتالیزور ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نانوذرات از دمای ذوب بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین در دمای 2 درجه سانتی گراد از نظر شیمیایی تغییر نمی کنند، به همین دلیل در مکان هایی که درجه حرارت لازم برای تحمل آن ها زیاد است استفاده می شوند

. نانومواد در چهار گروه نانومواد صفر، یک بعدی، دو بعدی و سه بعدی طبقه بندی می شوند که می توانند با روش های مختلفی تولید شوند. به دلیل اندازه بسیار کمی که دارند، نانومواد نسبت به سایر مواد معمولی  گاهی خواص متفاوتی دارند.

در این مقاله به بررسی خصوصیات مختلف نانوساختار های صفر بعدی خواهیم پرداخت. بطور کلی مواد دارای سه بعد طول، عرض و ارتفاع هستند. نانو ذرات فلزی واسطه با کیفیت بالا و به طور گسترده در کشور ما تولید می شوند. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید پس با ما همراه باشید. 

لیست قیمت نانو ذرات فلزی

قیمت نانو ذرات فلزی به نحوه تهیه آن بستگی دارد. عمده فروشی نانوذرات می تواند چندین مزیت داشته باشد. از جمله هزینه های پایین تر و از طرف دیگر نوع اصلی را می توان از کارخانه دریافت کرد. در کل، اگر می خواهید به طور کلی چنین مواد اولیه کاربردی را بدست آورید، بهتر است ابتدا یک تحقیق کامل انجام دهید.

سایر عوامل تعیین کننده قیمت ذرات در فاز های مختلف، کیفیت و کمیت این ذرات است. هرچه این ذرات درجه یک تر و خاص تر باشند، قیمت بیشتری در صنعت و کارخانه ها پیدا می کنند. این محصول دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد است و اگر به شکل اکسید باشد عملکرد های مختلفی دارد. اکسید های فلزی تفاوت چندانی با هم ندارند، تقریباً یکسان هستند.

ویژگی های آن ها عبارتند از، از نظر حرارتی بسیار رسانا است، بسیار سخت، در برابر سایش مقاوم است، توسط مواد شیمیایی مختلف از بین نمی رود، همچنین از مقاومت در برابر خوردگی بسیار برخوردار است، این ذرات بسیار مقاوم در برابر خوردگی هستند و یک پوشش عایق حرارتی و الکتریکی است. قیمت نانو ذرات با توجه به کارایی زیادی که در صنعت دارند زیاد نیست و بسیار به صرفه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *