نانو ذرات در دنیایی از تنوع در شرکت های تولیدی آماده می شوند و می توان این محصولات را در درجه های کیفی متفاوتی تهیه کرد که از نظر قیمت با هم فرق دارند. نانو اکسید نقره از نمونه محصولات پر کاربرد است که در گونه های دو ظرفیتی در دسترس قرار می گیرد و تولید آنها در کارخانه های تولیدی به طور عمده انجام می شود.

تولید نانو اکسید نقره دو ظرفیتی

تولید نانو اکسید نقره دوظرفیتی

تولید نانو اکسید نقره دوظرفیتی

علم نانو علمی گسترده و وسیع است که در زمینه تولید مواد مختلفی فعالیت دارد و با روز به روز با انجام تحقیقات گسترده و پژوهش ها بر موفقیت های مهندسان دانش بنیان افزوده می شود.  به طور کلی مواد نانو تولید شده در کارخانه ها به دو گرون نانو ذرات فلزی و نانو ذرات غیر فلزی تقسیم می شود که هر کدام از مواد اولیه خاصی ساخته می شوند.

فرآیند تولید مواد نانو در هر نمونه ای به این صورت ست که مواد ماکرو را به مواد نانو تبدیل می کنند. با این وجود خواص و ویژگی های محصولات نیز در سطح نانو می شود که در زمینه های مختلفی مطرح می باشند.

در ادامه به نمونه ای از نانو ذرات اشاره می کنیم که بسیار پر کاربرد هستند و به همین سبب با تولیدات عمده شان مواجه هستیم. نانو اکسید نقره دوظرفیتی گزینه مورد نظر است که در کارخانه های مختلفی آماده فروش می شوند. در خطوط تولید از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود و می توان آنها را در درجه های کیفی متفاوت تهیه کرد که از نظر قیمت نیز با همدیگر فرق دارند.

لازم به ذکر است که در تولید محصولات از روش رسوب گذاری استفاده می شود که در آن پارامتر های متعددی مطرح می باشد که می توان به غلظت، نوع و ترتیب افزودن واکنش گر ها اشاره کرد که حاصل آن پودری با درجه های کیفی متفاوت می باشد.

تولید اکسید نقره با توجه به کارایی که دارد به طور عمده انجام می شود تا بتوانند پاسخ نیاز خریداران را بدهند.

مشخصات نانو اکسید نقره دوظرفیتی

نانو اکسید را می توان در نمونه های مختلف یافت کرد که در این جا موضوع مورد بحث ما نانو اکسید نقره می باشد که در نمونه های دو ظرفیتی در دسترس قرار می گیرد.

محصولات مورد نظر بعد از طی مراحل تولید به صورت پودر در می آیند که اندازه ذرات آنها با همدیگر تفاوت دارد. برای سنجش اندازه ذرات از میکروسکوپ الکترونی استفاده می شود که بسیار کارا ومفید می باشد. نصاویر به دست آمده حاکی از آن است که ذرات مورد نظر به صورت ورقه ای می باشند که در اندازه 100 نانومتر می باشند.

نانو ذرات نقره ذراتی با اندازه 1 الی  100 نانو می باشد که در شرکت های تولیدی از جنس نقره تولید می شود. با استفاده از نرم افزار های در دسترس می توان این ذرات را در نمونه های مختلف تولید کرد. از نظر شکل ظاهری آنها با هم فرق دارند که به شکل های کروی، لوزی هستند و محبوب ترین شان نمونه های هشت ضلعی می باشند.

از مشخصات بارز نانو اکسید نقره می توان به خواص ضد ویروسی، ضد نفوذ پذیری، ضد باکتریایی، مقاومت شیمیایی، رسانایی بالا، ضد التهابی اشاره کرد که کلیه این موارد سب جلب توجه مشتریان زیادی در زمینه های مختلف می شود.

مشخصات نانو اکسید دو ظرفیتی منحصر به فرد می باشد و دلیل آن خطوط تولیدی است که هر کدام مشخصاتی را برای محصولات خود بر می گزینند. هر کدام از تولیدی ها برای تبلیغ بیشتر محصولات آن ها را از  طریق خدمات آنلاین ارائه می دهند تا افراد به راحتی آن ها را انتخاب کنند.

آشنایی با انواع نانو اکسید نقره

آشنایی با انواع نانو اکسید نقره

نانو اکسید بحث گسترده و وسیعی است که شامل مواد مختلفی می شود که از نظر مواد اولیه در خطوط تولید با هم فرق دارند. در این جا می خواهیم در مورد نانو اکسید نقره بگوییم که در خطوط تولید شان همان طور که مشخص است از نقره استفاده می شود. نانو ذرات نقره را اگر به خوبی مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که نسبت سطح به حجم در مقایسه با مواد توده ای افزایش می یابد که نتیجه آن خواص نوری، شیمیایی متفاوت از محصولات می شود.

نانو اکسید نقره در نمونه های مختلفی هستند که در این جا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم که به قرار زیر است:

  1. نقره هالید ها
  2. فسفات نقره
  3. اکسید نقره
  4. سولفید نقره
  5. Ago

با انواع مختلف نانو ذرات نقره آشنا شدید و می دانیم که هر کدام از این محصولات در زمینه خاصی مورد کاربری قرار می گیرد که به عنوان مثال نانو هالید ها در عکاسی مورد کاربر ی هستند که سبب ایجاد وضوح در تصاویر می شوند.

نانو ذران نقره با توجه به کاربرد گسترده ای که در زمینه های زیستی و دیگر علوم دارد مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرند که با این وجود در کارخانه های مختلفی آماده فروش می شوند. با این وجود برای خرید شان می توان برند های ایرانی و خارجی را جست و جو کرد که از نظر کیفیت با همدیگر فرق دارند. این عامل تاثیر مستقیم بر قیمت آن ها می گذارد.

مرکز فروش نانو اکسید نقره

نانو اکسید نقره در نمونه های ایرانی و خارجی هستند که در قالب بسته بندی های متنوع ارائه می گردند. با این وجود می توان آنها را در قیمت های متفاوتی خریداری نمود که اغلب در قالب لیست هایی در دسترسی قرار می گیرند. لیست های مورد نظر توسط شرکت های تولید کننده تنظیم می شود که کلیه ویژگی ها را در نظر می گیرند تا نرخ آن ها تعیین شود.

انواع نانو اکسید نقره را می توان خریداری کرد که برای تهیه هر کدام باید هزینه مشخص شده ای را پرداخت نمود. با وجود مشتریان بسیار روش های مختلفی برای فروش نانو اکسید نقره ایجاد می  شود که هر کدام با خدمات خاصی ارائه می گردد. در بازار های شهری و اینترنتی مواد نانو به فروش می رسند که برخی ترجیح می دهند در بازار های شهری اقدام کنند ولی نمی دانند از چه خدماتی استفاده کنند.

برای پاسخگویی به این سوال اشاره ای داریم به مرکز فروش نانو اکسید نقره که در مناطق مختلفی از کشورمان وجود دارد و با استفاده از این خدمات امکان فروش شان به طور عمده فراهم می آید تا نیاز خریداران بر طرف گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *