عناصر بسیاری در طبیعت وجود دارند که هر کدام دارای خواص و ویژگیهای خاصی می باشند، اکسید آهن نمونه ای از این عناصر است که هم به صورت طبیعی وجود دارد و هم در آزمایشگاه ها، ساخته می شود، نانو ذرات اکسید آهن، ذراتی با ابعاد نانومتری هستند که کاربردهای زیادی در بسیاری از زمینه های علمی و تجاری دارد، توجه به قیمت روز نانو اکسید آهن، با توجه به گستردگی کاربرد آن می تواند تاثیر زیادی در زمینه های مختلف داشته باشد.

قیمت روز خرید نانو اکسید آهن

ساخت نانو ذرات فلزی از پسماند های کشاورزی

ساخت نانو ذرات فلزی از پسماند های کشاورزی

با پیشرفت علم، ذرات و عناصری کشف شدند که از لحاظ علمی و تکنولوژی دارای اهمیت خاصی می باشند، دانشمندان از زمانهای دور، به بررسی خاصیت ذرات و عناصر گوناگون پرداختند و همواره سعی کرده اند با ایجاد تغییر و تحول در این عناصر و کشف راه  حل های جدید، زندگی انسان را تحت تاثیر مثبت این ذرات قرار دهند.

امروزه فناوری نانو، جایگاه ویژه ای در تمامی زوایای زندگی بشر دارد و بدون این دانش مطمئناً بسیاری از صنایع و علم پزشکی، محدود می شدند، یکی از روشهای جدید تولید نانو ذرات فلزی، استفاده از پسماندهای کشاورزی  است.

پسماندهای کشاورزی شامل؛ عصاره ی گیاهان مختلف و پوست محصولاتی مانند؛ گردو، بادام، پسته و … می باشد، ذراتی که از این مواد به دست می آید در حذف آلاینده‌های موجود در آب ها و فاضلاب ها و همچنین در صنایع مختلف، کاربرد دارند.

با توجه به خطراتی که آلاینده ها مختلف ممکن است ایجاد کنند، اهمیت ساخت این مواد ارزشمند و گرانبها، آشکار می شود، البته از بسیاری از گیاهان می توان برای تولید و ساخت این محصولات استفاده کرد و فعالیت های پژوهشی ویژه ای در کشورهای مختلف در حال اجرا می‌باشد تا بتوانند ترکیبات نانویی موجود در این گیاهان را شناسایی کنند و باعث پیشرفت صنایع گوناگون و کاربردی شوند.

مهمترین قابلیت های نانو اکسید آهن

مهمترین قابلیت های نانو اکسید آهن

از دیرباز توجه به روشهای درمان و کاربرد راههای گوناگون برای بازگرداندن سلامتی بیماران، دغدغه ی اصلی پزشکان و دانشمندان حوزه ی پزشکی، بوده است، به دلیل کاربرد گسترده ی نانو اکسیدها در علم پزشکی و درمان بیماری ها، بازار نانو اکسید با تحولات جدیدی رو به رو شده است.

شاید بارها شنیده باشید که به دلیل استفاده ی بی رویه از انواع آنتی بیوتیک ها، عوامل بیماری زا، به این داروها مقاوم شده اند و مشکلات زیادی برای درمان عفونت های مختلف به وجود آمده است.

فکر استفاده از عوامل ضد باکتریایی جدید، برای مقابله با این عوامل بیمار زا، باعث شده تا قابلیت های ویژه ی نانو ذرات مورد آزمایش قرار بگیرد و پس از مطالعات و پژوهش های بسیار، توانستند از نانو اکسید آهن، برای پیشگیری و درمان عفونت های مختلف بهره ببرند، البته حوزه ی استفاده از نانو ذرات در علم پزشکی بسیار گسترده است و از این مواد برای نابود کردن تومورهای سرطانی مختلف، تصویر برداری و تولید داروهای مختلف نیز استفاده می شود.

استفاده از نانو اکسید آهن، به علم پزشکی محدود نمی شود و این مواد در صنایع نساجی، ساختمانی، ساخت وسایل الکترومغناطیسی، جوهر برای پرینترهای لیزری، لوازم آرایشی و بهداشتی، آشکارسازهای مغناطیسی، سم زدایی از مایعات بیولوژیک و … کاربرد دارند.

لیست قیمت نانو ذرات اکسید آهن صنعتی

لیست قیمت نانو ذرات اکسید آهن صنعتینانو ذرات مختلفی با کیفیت های گوناگون در آزمایشگاه های بزرگ و توسط شرکت های دانش بنیان تولید و در اختیار مشتریان مختلف این ذرات قرار می گیرد، قیمت نانو ذرات صنعتی، با توجه به اندازه ی ذرات، کیفیت، درجه ی خلوص، حجم خرید و برند شرکت تولید کننده ی آن متفاوت می باشد.

بسیاری از شرکت های معتبر تولید کننده، این محصولات را با بالاترین کیفیت تولید و با قیمت های مناسب عرضه می کنند، به دلیل پرکاربرد بودن اکسید آهن صنعتی و خواص منحصر به فرد این محصول، تولید کنندگان بسیاری جزء خریداران عمده ی این ذرات هستند.

در آزمایشگاه های تولید این ماده، از روشهای مختلفی برای سنتز این ماده استفاده می کنند که هر کدام از این روشها می تواند در کیفیت و درجه ی خلوص محصول نهایی تاثیر آشکاری داشته باشد.
از خواص ویژه ی این پودر می توان به ساختار مکعبی، سازگاری با محیط زیست، رنگ قهوه ای تیره، سم زدایی از مایعات بیولوژیکی، جذب امواج الکترومغناطیسی، حامل مهم داروهای سرطانی و … اشاره کرد.

از آنجا که امروزه عکسبرداری های پزشکی، جزء مراحل اصلی تشخیص و درمان می‌باشند، استفاده از این ذرات با ارزش در این پروسه ی مهم، می تواند کارایی و نتایج حاصل از آن را تحت تاثیر قرار دهد و گام مهمی در تشخیص درست و درمان به هنگام بسیاری از بیماری ها باشد.

شرکت های تولیدی و آزمایشگاه های سنتز این محصول، برای رضایت مشتریان و اطمینان از کیفیت محصول دریافتی، نانو مواد ارائه شده را با گارانتی و تضمین های ویژه، خدمت مشتریان محترم ارائه می کنند.

آشنایی با پرکاربردترین نانو اکسیدهای فلزی

آشنایی با پرکاربردترین نانو اکسیدهای فلزیبه طور حتم نانو ذرات مختلفی وجود دارند که هر کدام دارای کاربردهای مهمی هستند ولی عده ای از این ذرات با خواص کاربردی توانسته اند نسبت به نمونه های دیگر، استفاده های بیشتری داشته باشند.

نانون ذرات اکسید آهن، مس، نیکل، روی و آلومینیوم را می توان از پرکاربردترین نانو اکسیدهای فلزی قلمداد کرد، که به طور خاص در صنایع مختلف و حوزه های تجاری گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت نانو اکسیدهای تولید شده در کشور ما نسبت به نمونه های خارجی آن، مناسبتر می باشد، به همین دلیل این ذرات، علاوه بر استفاده ی گسترده در صنایع مختلف تولیدی در داخل کشور، به نقاط مختلفی مانند؛ قطر، کشورهای حوزه ی خلیج فارس و همچنین کشورهای عربی همسایه نیز صادر می شود.

با توجه به این که بعضی از کشورها هنوز نتوانسته اند محصولات این چنینی تولید کنند و علم و تخصص آن را ندارند، صادرکنندگان محترم، می توانند با برنامه ریزی های درست صادراتی و شناسایی بازارهای هدف، علاوه بر صادرات گسترده ی این نمونه ها، توان علمی و تخصصی شرکت های تولیدی ما را در سنتز این مواد، به عنوان برند مطرح تولیدکننده، در سطح جهان، معرفی کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *