قیمت روز نانو ذرات سیلیکا با توجه به نوع موادی که در تولید آن به کار رفته است و همچنین مرغوبیت و خالص بودن آن مختلف است. نانو ذرات تقریبا به میزان زیادی در کل ایران یافت می شوند. این محصول در شرکت های تولید محصولات شیمیایی ساخته می شوند و برای ساخت انواع وسایل پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات از برندهای معتبر می باشند که هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور شناخته شده می باشند. 

قیمت روز نانو ذرات سیلیکا

مشخصات اصلی نانو ذرات سیلیکا

مشخصات اصلی نانو ذرات سیلیکا

آگاهی از مشخصات اصلی نانو ذرات سیلیکا می تواند شما را در خرید محصول مورد نیاز کمک کند. نانو ذرات  از دو عنصر اکسیژن و سیلیسیوم تولید شده اند و  با توجه به ساختارشان به دو نوع تقسیم می شوند. نوع s-type و  p-taype که هر دو کاربرد زیادی در ساخت محصولات پزشکی در داخل کشور دارند. ثبات و پایداری این محصول بالاست و همچنین سطح آبدوستی آن هم نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است. 

این محصول از سم کمی برخوردار است و به ندرت باعث مسمومیت می شود و همچنین در تمام زیست گاهها و آب و هوای مختلف پرورش می یابد. این محصولات در سه نوع کروی، مکعبی و حفره ای ساخته می شوند. تولید این محصولات گران است و اما امروزه در کشور ما با هزینه ی کم تولید می شوند و این توسط دانشمندان کشور انجام می پذیرد. 

این محصول توسط سنتز تولید می شود و روش های تولید این محصول متغیر است. 

عرضه نانو ذرات سیلیکا در بازار ایران

عرضه نانو ذرات سیلیکا در بازار ایران

عرضه نانو ذرات سیلیکا در بازار ایران رو به گسترش است. این محصول کارکرد بالایی دارد و تقریبا در تمام محصولات پزشکی به کار می رود. این محصول در نمونه های جامد و پودر مانند در کشور وجود دارد. خریداران عمده ای این محصول شرکت های داروسازی می باشند که این محصول را به صورت عمده ای می خرند و به صورت جزئی می فروشند. 

بیش از نیمی از تولیدات ایرانی به خارج از کشور صادر می شود. به خاطر کیفیت بالا و قیمت پایین انواع نانو ذراتی که در ایران تولید می شود صادرات آن به کشورهای همسایه و حتی اروپایی هم صورت می پذیرد. کشورهای آلمان و ایتالیا و فرانسه از جمله کشورهای وارد کننده می باشند. برای اطلاع از قیمت نانو سیلیکا می توانید به این سایت مراجعه کنید و با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. 

انواع نانو ذرات در لوازم آرایشی و بهداشتی به کار می رود و همچنین در تولید رنگ ها و برای ساخت عایق های رطوبتی از این محصول استفاده می شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *