نانو مواد محصولی جامد و سفید رنگ است که در تولیدات از آن استفاده زیادی می شود. این مواد شیمیایی تولید بالایی در کشور ما دارد و انواع مختلف آن را می توان خریداری کرد. این مرکز به عنوان یک نمایندگی بزرگ و معتبر، به فروش انواع نانو مواد می پردازد و آن ها را در تمامی شهرها، از جمله تهران پخش می کند تا مشتری بتواند خرید خود را در این زمینه انجام دهد. در ضمن، فروش نانو مواد از این مرکز به صورت غیرحضوری و اینترنتی صورت می گیرد.

مرکز فروش نانو مواد در تهران

تولید انواع مختلف نانو مواد

تولید انواع مختلف نانو مواد

تولید نانو مواد در جامعه ما زیاد است، چون احتیاج ما به این مواد شیمیایی بسیار زیاد می باشد که تولید کنندگان آن را در انواع مختلفی وارد بازار می کنند.

انواع نانو مواد هر کدام اسامی خاصی دارند و دارای اشکال و خصوصیات مختلفی هستند که در زیر به چند نمونه از رایج ترین و پرکاربردترین آن اشاره می شود:

  • نانو مواد ذرات
  • نانو مواد الیاف
  • نانو مواد کپسول ها
  • نانو مواد لوله ها
  • نانو مواد سیم ها

همه اینها نانو موادهایی هستند که ما از آن ها استفاده های فراوانی داریم و روش تولید هر یک از آن ها متفاوت است.

نانو مواد ذرات به دو شکل کروی و ورقه ای تولید می شود که تولید آن از سالهای زیادی انجام می گیرد و جزء پرکاربردترین مواد است که از آن برای لعاب ظروف سفالی استفاده می شود.

نانو الیاف هم کیفیت بالایی دارد و یکی از ویژگی های خوبش داشتن مقاومت سایشی است. این مواد در نمونه های مختلفی مثل کربنی، معدنی و غیره تولید می شود که هر کدام برای انواع پوشاک خاصی کاربرد دارند.

نانو کپسول ها به این صورت تولید می شوند که داخل آن ها خالی است تا مواد مورد نیاز وارد آن شود. در کل جنس و شکل آن شبیه پوسته است.

یکی دیگر از مواد نانو لوله ها هستند که قطری به اندازه ۱۰۰ نانومتر دارند که برای تولید لوله ها از آن ها استفاده خواهد شد‌. نانو سیم ها هم در چند جنس وارد بازار می شوند که شامل نانو سیم آلی، هادی، فلزی و … می باشند.

ویژگی های نانو مواد آلومینا

نانو مواد آلومینا ویژگی های زیادی دارد که در زیر به توضیح از آن ها می پردازیم.

مواد آلومینا از نظر ساختار شباهت زیادی به اکسید آلومینیوم دارد و جنس آن جامد است. رنگ این مواد قهوه ای یا سفید می باشد که با سنگ معدن و آهن تولید می شود که می توان از آن در ساخت و ساز استفاده کرد.

نانو دارای ترکیبات شیمیایی هم می باشد و در تولید آن از کریستال ها هم بکار برده می شود. آلومینا در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند که کاربرد زیادی در امور مختلف زندگی ما دارند.

کیفیت در نانو مواد آلومینا متفاوت است و همین امر باعث تنوع در قیمت آن می شود. برندهایی که از نانو مواد تولید می شود از تنوع زیادی برخوردار است و می توان با شناخت آن ها بهترین را تهیه کرد.

ساختاری که نانو آلومینا دارند به شکل کروی است که دارای سه قسمت طول، عرض و ارتفاع می باشند. برای همین می توان از آن ها برای تولید لوله و سیم استفاده کرد.

سایزها و نقطه ذوب هر یک از نانو موادها متفاوت است و همچنین بعضی از آن ها مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند که این امر باعث کیفیت بالا در آن ها می شود.

این مواد دارای سختی و پایداری زیادی می باشند و در آب دوام زیادی دارند. قدرت اسیدی نانو آلومینا بسیار زیاد است، برای همین می توان از آن استفاده های زیادی داشت.

لیست قیمت فروش انواع نانو مواد

لیست قیمت فروش انواع نانو مواد

همانطور که گفته شد، نانو مواد تنوع زیادی در تولید دارند و در قطرهای گوناگونی وارد بازار می شوند‌. این مواد هر کدام از اشکال و اندازه های مختلفی برخوردارند و کیفیت در آن ها با تنوع بالایی همراه است.

نانو موادها بسته به کاربردی که دارند، دارای نمونه های مختلفی هستند که مواد اولیه ی بکار رفته در آن ها با هم متفاوت است.

قیمت فروش انواع نانو مواد همیشه یکسان نیست و می تواند با تغییراتی مواجه باشد، چون این مواد در برندهای مختلفی تولید می شوند که هر کدام در زمینه کیفیت با هم فرق دارند.

لیست قیمت نانو مواد بستگی به مواد بکار رفته در آن دارد، ممکن است درصد این مواد یکی نباشد، زیرا هر یک از نانو موادهایی که تولید می شود، برای موارد خاصی کاربرد دارد.

خوشبختانه، با فروش غیرحضوری انواع نانو مواد، این محصول با قیمت های مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خریداران می توانند قبل از سفارش از قیمت روز این مواد باخبر شوند و با کیفیت بالایی آن را از این مرکز فروش بدست آورند.

بنابراین، شما می توانید بسته به کاربردی که می خواهید از این محصول انجام دهید، بهترین نمونه را شناخته و آن را در زمان کوتاهی به صورت عمده، با قیمت کم تحویل گیرید.

فروش نانو مواد باعث شده مشتریان بتوانند در هر کجا که هستند این محصول را با شرایط بهتری تهیه کنند و دیگر دغدغه حمل و نقل آن را نداشته باشند.

تمامی محصولات سفارش داده شده با بسته بندی مناسبی و استانداردی به دست مشتری می رسد که از قبل مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است‌.

مهمترین کاربردهای نانو مواد

امروزه، به دلیل اهمیت بالایی که نانو مواد دارند، می توانند در بیشتر تولیدات مورد استفاده قرار گیرند. کاربرد این مواد به قدری زیاد است که باعث شده روز به روز فروش آن با افزایش چشمگیری رو به رو شود.

از مهم ترین کاربرد نانو مواد نظیر:

  • استفاده آن در تولید لوازم الکترونیک و بصری
  • برای عبور نور در صفحات خورشیدی
  • برای تولید انواع پوشش های بادوام در مقابل خش
  • تولید لوازم سخت برشکاری مثل سنگ بری و فلزات
  • تولید رنگ های مناسب و سبک برای هواپیما

این موارد قسمت کوچکی از کاربردهای نانو مواد می باشد که به آن اشاره شده است. امروزه، استفاده های جدیدتری هم از این مواد می شود که باعث شده اهمیت و ارزش آن بالاتر رود.

مثلا، یکی از بهترین موادی که می تواند برای محیط زیست و آلودگی های آن مفید باشد، همین نانو مواد است که استفاده آن باعث می شود که ما آب و خاکی عاری از هر گونه آلودگی و میکروب داشته باشیم.

همچنین، این محصول نور زیادی را برای تولید نمایشگرای تلویزیونی و کامپیوتری به وجود می آورد که این امر سبب شده تا ما با شفافیت و روشنایی بهتری بتوانیم آن را مشاهده کنیم.

1 دیدگاه

  • از سایت و نحوه ی پاسخگویی کارشناس ها خیلی راضی بودم. انشاالله که محصول ها زود به دستمون میرسه. خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *