ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های انواع نانو اکسید در منطقه خاورمیانه محسوب می شود که انواع این محصول را با بهترین کیفیت در شرکت های تولیدکننده به وسیله پژوهشگران و دانشمندان تولید می کند که یکی از انواع پرمصرف و کاربردی آن نانو دی اکسید تیتانیوم می باشد که دارای متقاضیان و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد.

تولید و فروش نانو دی اکسید تیتانیوم

روش های تولید نانو دی اکسید تیتانیوم

روش های تولید نانو دی اکسید تیتانیوم

در حال حاضر نانو دی اکسید تیتانیوم به علت کاربرد فراوانی که در مراکز
مختلف دارد، به روش های مختلفی در آزمایشگاه ها با بهترین کیفیت تولید می
شود که این روش ها عبارتند از: از طریق روش رسوب دهی الکتروشیمیایی، روش اکسیداسیون در هوا، روش هیدرولیز، هیدروترمال، روش مکانوشیمیایی، روش پلاسما حرارتی و … . شرکت های تولیدکننده با استفاده ار متریال درجه یک و به وسیله تجهیزات مدرن نانو دی اکسید تیتانیوم را با بهترین کیفیت تولید می کنند که به دلیل کارایی و عملکرد بسیار مناسب در بسیاری از صنایع و مراکز پزشکی و درمانی از فروش بالایی برخوردار می باشد. این محصول خاصیت آنتی باکتریالی داشته و در تصفیه و گندزدایی آب نقش موثری دارد همچنین در تولید انواع سرامیک دارای کاربرد فراوانی است.

تولید ذرات نانو در شرکت های سازنده به وسیله پیشرفته ترین تجهیزات و بهره وری از متخصصان و پژوهشگران توانمند و استفاده از متریال درجه یک در آزمایشگاه های مجهز انجام می شود که علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور به کشور های اطراف نیز ارسال می شود، زیرا به دلیل کارایی فراوانی که انواع نانو ذرات در صنایع و کارخانه های صنعتی دارد، کشورهای همسایه نیز متقاضی این محصولات ارزشمند می باشند.

این شرکت های بازرگانی انواع نانو ذرات را با ضمانت کیفیت و در بسته بندی های متنوع به کشور هایی نظیر: عراق، ترکیه، حوزه خلیج فارس، ارمنستان، آذربایجان و … صادر می کنند که برای این شرکت ها سود بسیار خوبی به همراه دارد و باعت تبادلات اقتصادی و تجاری ایران با کشور های همسایه می شود همچنین فرصت های جدید شغلی را فراهم می کند.

مرکز فروش نانو دی اکسید تیتانیوم

نانو دی اکسید تیتانیوم یکی از اکسید های معدنی است که امروزه به دلیل خواص فوق العاده و قابلیت های منحصر به فردی که دارد، از بازار فروش پر رونقی برخوردار بوده و در صنایعی مانند: کاغذ سازی، تولید انواع باتری و تولید محصولات بهداشتی و انواع کرم های ضد آفتاب استفاده زیادی دارد. فروش نانو تیتانیوم در این مرکز با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان و مشاوران فروش تماس حاصل نمایید همچنین از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

با توجه به کاربرد زیادی که انواع نانو ذرات در مراکز پزشکی و داروسازی و صنایع مختلف دیگر دارند، بازار خرید و فروش نانو ذرات بسیار پررونق بوده و دارای متقاضیان زیادی است و بسیاری از کارخانه های تولید کننده برای ساخت انواع ابزار و وسایل صنعتی مانند لاستیک، شیشه، بلور و … به این ماده نیاز دارند تا محصول تولید شده کارایی و عملکرد بسیار بالایی داشته باشد و به همین دلیل نانو ذرات دارای محبوبیت زیادی در ایران و سایر کشورهای همسایه می باشد و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

مشخصات نانو دی اکسید تیتانیوم

مشخصات نانو دی اکسید تیتانیوم

تیتانیوم در جدول تناوبی در شیمی در دوره 4 قرار دارد و به نام های تجاری فلامنکو، روتایل و تیتانیوم اکساید هم شناخته می شود. این ماده دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی می باشد و دارای خاصیت ضد میکروبی بوده و از رشد باکتری ها پیشگیری می کند. از ویژگی ها و خواص این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای پایداری در محیط های آلی می باشد.
  • دارای ضزیب شکست بالایی است،
  • قدرت بالایی در جذب نور یو وی دارد.
  • دارای فعالیت فتوشیمیایی است.
  • هزینه سنتز مناسبی دارد.

از نانو اکسید قلع در آزمایشگاه های شیمیایی و صنعتی به عنوان کاتالیزگر استفاده می کنند. وجود کاتالیزگرها در ترکیبات شیمیایی سبب می شود تا ترکیب دو ماده شیمیایی با سرعت بیشتری انجام شود. این محصول بسیار ارزشمند استفاده های بسیار متعددی دارد که عبارتند از: استفاده در دستگاه های الکترونیکی و برقی، استفاده در تهیه خازن و … .

یکی از نانو ذارت پرمصرف نانو ذرات لوله کربنی است که خاصیت رسانایی بسیار بالایی دارد و برای انتقال گاز ها و مایعات مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایعی مانند نفت،گاز و پتروشیمی بیشترین کاربرد را دارد همچنین در خودرو سازی، ساخت پلاستیک و لاستیک، صنایع فلزی، ساخت سرامیک و تشخیص بیماری های سرطانی مورد استفاده قرار می گیرد.

از مهم ترین انواع نانو ذرات می توان به نانو ذرات اکسید آهن، نانو ذرات اکسید روی، نانو ذرات کربن، نانو ذرات گرافن، نانو ذرات نقره، نانو ذرات کربنات کلسیم، نانو ذرات اکسید قلع، نانو ذرات طلا و … اشاره کرد. نانو ذرات نقره دارای خاصیت ضد قارچی و ضد ویروسی می باشد که در بسته بندی مواد غذایی، تصفیه آب و پاک سازی هوا استفاده زیادی دارد.

کاربرد های ویژه نانو دی اکسید تیتانیوم

نانو دی اکسید تیتانیوم کاربرد زیادی در بسیاری از مراکز و صنایع دارد که می توان به مواردی از جمله استفاده و کاربرد نانو تیتانیوم در صنعت فضانوردی، استفاده در ساخت محصولات پلاستیکی و بسته بندی مواد غذایی، استفاده در تصفیه آب، صنعت کاغذ سازی، در ساخت سرامیک و شیشه، لوازم آرایشی و بهداشتی، استفاده در تونل ها  و … اشاره نمود و این محصول دارای خاصیت ضد میکروبی است. دی اکسید تیتانیوم در طبیعت به اشکال معدنی مختلفی دیده می شود که عبارتند از: بروکیت، آناتاز، روتایل، بروکیت و فرم مونوکلینیک.

نانو پودر اکسید منیزیم یکی دیگر از انواع پرفروش این محصول می باشد که بیشترین کاربرد را در آزمایشگاه ها دارد و از کاربرد های دیگر آن می توان به ساخت پودر سرامیکی، تولید ورق فولاد سیلیکونی، تولید عایق و … اشاره کرد.

نانو انواع گوناگونی دارد که یکی از کاربردی ترین آن مربوط به نانو اکسید سیلیسیم است که در صنایعی مانند چسب سازی، ریخته گری، تولید پاک کننده های صنعتی، لعاب سازی و سرامیک سازی دارای کارایی و عملکرد مناسب است. سیلیس در واقع از پوسته زمین آزاد شده که از آن در ساخت نانو ذرات استفاده می شود همچنین از این ماده به عنوان یک ماده غذایی برای گیاهان و گل ها استفاده می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *