کود واژه ی نام آشنایی برای تمام کشاورزان و باغداران گرامی و عزیز می باشد، که هر ساله به جهت باروری و افزایش حجم بیشتر در محصولات خود، از نوع شیمیایی آن استفاده به عمل می آورند. اما در این مسیر با خطرات این مواد، آشنایی کامل نداشته و آسیب جدی به محیط زیست وارد می سازند. کود های نانو، با توجه به ویژگی های خاصی که دارند، اثرات مضر این مواد را به صورت کامل از بین برده و نتایج مثبت خود را بر روی گیاه و خاک اعمال می کند. جهت دریافت ارزانترین قیمت کود نانو، می توانید هم اکنون با اتصال رایانه همراه خود به بستر وسیع اینترنت، کود مورد نظر خود را در سایت شرکت جستجو نموده و بهترین قیمت آن را انتخاب کنید.ارزانترین قیمت کود نانو کشاورزی

روش های تولید نانو کود ارگانیک

روش های تولید نانو کود ارگانیک

با فراوری کود های طبیعی می توان به نانو کود ها دسترسی پیدا نمود. مدت زمان ایجاد آن ها از کود های دامی و شیمیایی کوتاه تر و بازده آن بیشتر می باشد. حتما از طعم بی مزه و احساس ناخوشایندی که بعد از مصرف میوه هایی که با کود شیمیایی رشد نموده رنجیده شده و خاطرتان آزرده شده است.

نانو کود ها طعم لذت بخشی به درخت اعطا نموده و به دلیل سازگاری خوبی که با محیط دارند، وزن آن را ارتقا می بخشند. از آن ها هم به صورت سنتی و هم به صورت مکانیزه در زمین های کوچک و در گلخانه های بزرگ استفاده به عمل می آید.

روش تولید نانو کود ها به مراتب ساده تر از سایر روش های پیچیده و غیر اصولی داشته و بدین طریق بازده بیشتری برای تولید کننده خواهد داشت. با تولید نانو کود ارگانیک می توان در دست یابی به مفهوم کشاورزی پایدار که علاقه مندان علم کشاورزی سال ها منتظر رسیدن به این هدف بزرگ هستند، امیدواری بیشتری کسب کرد و این مسیر پر پیچ و خم را برای نسل آینده هموار نمود.

به علاوه از ایجاد مشکلات فراوانی که کود های شیمیایی به محیط زیست تحمیل می کنند، به نحو احسن جلوگیری به عمل آورده و مانع آن شد. 

مرجع خرید انواع کود و سم نانو

کود های نانو در گیاهان مقاومت بالایی نسبت به سرمای هوا به وجود آورده و می توانند رویکرد بهتری نسبت به سایر کود ها از خود به ارمغان بیاورند. کشاورزان و باغداران معمولا هزینه زیادی را بابت خرید کود های کشاورزی خود پرداخت نموده، بدون اینکه از درصد اعمال عناصر موجود در آن اطلاع کامل داشته باشند.

به همین ترتیب ضرر زیادی را به خود، زمین و محیط زیست وارد آورده و خسارت های جبران ناپذیری را به وجود می آورند. به دلیل اینکه آن ها به دنبال رشد حداکثری محصولات خود هستند، قیمت بالای آن را به جان خریده و تحمل می نمایند.

جهت دریافت نانو کود کشاورزی به صورت عمده می توانید، با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود، سایت شرکت را در بستر پهناور اینترنت جستجو کرده و با اتصال به آن، بهترین محصول انتخابی را سفارش دهید. هم چنین از سایر تصاویر کود های دست چین شده این مجموعه، بازدید نموده و آن را به دوستان خود معرفی نمایید.

اثرات استفاده از نانو کود در کشاورزی

اثرات استفاده از نانو کود در کشاورزی

هر سالی که از عمر سیاره زمین می گذرد، تعداد افراد بیشتری به وجود می آیند، که هر کدام نیاز های تغذیه ای خاص خود را دارند. در نتیجه احتیاج به تولید محصولات کلیدی نظیر سیب زمینی، برنج و گندم هر روز بیشتر می شود. سازمان ها و ارگان های دولتی، معمولا برای افزایش سرعت رشد گیاهان به آن ها کود های شیمیایی اضافه می کنند، تا شتاب بیشتری داشته باشند، که این مسئله به خودی خود، اثرات محیطی نا بجایی باقی خواهد گذاشت.

زمانی که کود شیمیایی در زمین پاشیده می شود، چون قدرت جذب پایینی دارد، اکثر آن توسط نور آفتاب دهیدروژنه شده و توسط آب شویی بالای زمین، به اعماق خاک نفوذ کرده و وارد سفره های آب زیر زمینی می شود. تصفیه خانه های کشور، توانایی جداکردن و پاک سازی این دسته از ذرات ریز را نداشته و به راحتی به آب شرب انتقال پیدا می کنند. موضوعی که در چند سال اخیر، افزایش تعداد سرطان های دستگاه گوارشی در کشور، سندی بر این ادعاست.

اما با خرید نانو کود ارگانیک، مزایای بالایی به سراغتان می آید. این کود ها، عناصر مورد نیاز گیاه را به صورت کامل در بافت خود دارد و آن ها را به مرور زمان و رفته رفته در طول فصل زراعی در خاک آزاد می نماید. با این کار، قدرت جذب ریشه بالا رفته و می تواند رطوبت موجود در خاک را تا مدت زمان بیشتری حفظ نماید. در نتیجه در مبارزه با مشکلات کمبود آب و خشکسالی، می توان به نتایج مثبت و درخشانی دست یافت.

انواع مختلف کود های کشاورزی نانو

با پیشرفت چشم گیر علم و تکنولوژی طی قرن اخیر، دانشمندان و محققان توانستند انواع گوناگونی از کود های نانو را در صنعت کشاورزی شناسایی نموده که هر کدام  کاربرد، مشخصات و ویژگی های ساختاری منحصر به فردی دارند. مدل های گوناگون آن را می توان به صورت چال کود در زیر درختان یا درون گلدان های کاشت نهال، تزریق قبل از جوانه زنی گیاه به درون مزرعه، اسپری کردن بر روی برگ و سایر قسمت های سبز گیاه و همینطور وارد نمودن به محیط غرقابی به عنوان مثال در زمان رشد گیاه برنج  انجام داد و اثرات مثبت و نوید بخش آن را در صنعت کشاورزی مشاهده نمود.

این کود ها از فرسایش بیش از اندازه خاک و تنش آبی آن جلوگیری به عمل می آورد. این کار می تواند محصولات و کشت شما را تا 2 الی 3 هفته زودتر و با کیفیت بالاتر از سایر زارعین وارد بازار هدف نموده و سود بالایی را عاید شما سازد.

اگر این موضوع را در کنار بکارگیری نتایج آزمون خاک بگذارید، مشاهده خواهید نمود که چه اثرات درخشانی از خود بجای می گذارد. آزمون خاک در واقع نشان دهنده ی درصد عناصر فعال موجود در زمین باغی یا زراعی شما بوده و به کمک تکنیسین آزمایشگاه که معمولا در رشته خاک شناسی متخصص می باشد، می توان نیازمندی های مطلوب زمین را شناسایی نمود.

پس از آن مهندس گیاه پزشک آفات و بیماری های موجود در زمین را به راحتی شناسایی کرده و در دست یابی به بهترین محصول شما را یاری می بخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *