یکی از پیشرفته ترین کشورها در منطقه خاورمیانه در تولید انواع نانو ذرات، ایران می باشد که اموزه کارخانه های تولید کننده نانو ذرات در شهرهای مختلف کشور انواع این محصول را برای کاربردهای مختلف در مراکز پزشکی، صنایع شیمیایی، کارخانه های صنعتی و پتروشیمی و … با استفاده از متریال درجه یک و با بهره گیری از پژوهشگران توانمند تولید می کنند که یکی از کاربردی ترین انواع این محصول نانو ذرات روی اکسید می باشد که مورد توجه متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.

تولید عمده نانو ذرات روی اکسید

بررسی سمیت نانو ذرات روی اکسید

بررسی سمیت نانو ذرات روی اکسید

نانو ذرات روی اکسید در کارخانه های تولید کننده در استان های مختلف کشور از جمله استان چهار محال و بختیاری با بهترین کیفیت و استفاده از متریال درجه یک با بهره وری از پژوهشکران و محققان توانمند به وسیله پیشرفته ترین تکنولوژی تولید و ارائه می گردد. این محصول کاربرد زیادی در بسیاری از صنایع از جمله لاستیک سازی دارد که باید ناخالصی های موجود در آن مانند مس، آهن و منگنز به حداقل کاهش یابد و باعث کوتاه شدن زمان پخت در ساخت و تولید لاستیک می شود که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد و قادر است که مقاومت حرارتی را افزایش دهد.

استفاده از نانو ذرات روی اکسید در ساخت لاستیک باعث افزایش طول عمر و دوام لاستیک شده و مقاومت آن را در برابر ساییدگی و اصطکاک بالا می برد همچنین در زیبایی ظاهری و ظرافت بخشیدن به لاستیک و استحکام آن در دمای بالا نیز تأثیر زیادی دارد که با توجه به مزیت های بسیار فراوان از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد و مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفته است. از ویژگی های نانو اکسید روی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای ظرفیت حرارتی بالایی می باشد.
  • در برابر جریان الکتریکی و هدایت الکتریسته مقاومت بالایی دارد.
  • از چسبندگی بسیار خوبی برخوردار می باشد.
  • قدرت پوشش دهی فوق العاده ای دارد.
  • در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارد.

سنتز سبز نانو ذرات روی اکسید

یکی از روش های جدید سنتز نانو ذرات اکسید روی استفاده از روش مکانو شیمیایی بدون به کار بردن حلال می باشد. این روش سنتز باعث بالا رفتن قابلیت کاتالیزگری این محصول شده و شرایط واکنش برای فرمیل دار کردن آمین ها را بسیار راحت و ملایم می کند و در این روش انرژی مکانیکی باعث فعال شدن واکنش شیمیایی می گردد. این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و دسترسی آسانی به مواد اولیه برای تولید نانو اکسید روی فراهم می باشد.

سنتز نانو اکسید روی به دلیل کاربردهای گسترده ای که این محصول در پزشکی و عوامل بیماری زا و انواع سرطان ها دارد، بسیار ارزشمند می باشد و یکی از روش های سنتز این ماده استفاده از حلال هابی طبیعی و کم هزینه می باشد. استفاده از گیاهان به دلیل سازگاری با محیط ریست و نداشتن مواد شیمیایی و خواص آنتی اکسیدان برای سنتز نانو ذرات اکسید روی حائز اهمیت می باشد.

از ویژگی های نانو روی اکسید می توان به مواردی همچون نامحلول بودن در آب و الکل و پایداری  و مقاومت بالا اشاره نمود و این محصول  به دلیل خاصیت و ویژگی هایی که دارد، می تواند هم به عنوان باز و هم به عنوان اسید عمل نماید.

مرکز فروش نانو ذرات روی اکسید

مرکز فروش نانو ذرات روی اکسید

با توجه به کاربرد و ویژگی ها و قابلیت های ممتازی که نانو ذرات روی اکسید دارد، بازار خرید و فروش پررونقی دارد و امروزه بسیاری از کارخانه های صنعتی برای تولید انواع محصولات به این ماده ارزشمند نیاز دارند و از خریداران عمده این محصول هستند. ی

کی از مراکز فروش نانو اکسید روی همین شرکت می باشد که این محصول را با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده و با کیفیت درجه یک ارائه به خریداران و مشتریان ارائه می کند. برای اطلاع از نحوه خرید و مشخصان محصول با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس حاصل نموده و از راهنمایی آن ها برای انتخاب و خریدی بهتری استفاده نمایید همچنین از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می توانید با آن ها در ارتباط باشید.

کاربردهای نانو اکسید روی عبارت است از:

  • در صنعت کفش سازی استفاده زیادی دارد.
  • در تولید انواع سرامیک و کاشی و لعاب سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنایع لاستیک سازی و تولید چینی آلات کاربرد زیادی دارد.
  • در تولید حسگرهای گازی از جمله نیتروژن اکسید، آمونیاک، اتانول، فرمالید، فرمالدهید، اکسیژن، هیدروژن، کربن مونوکسید و … استفاده می شود.
  • در نمایشگرها و الکترودهای شفاف کاربرد دارد.
  • در سطوح صوتی استفاده زیادی دارد.

لیست قیمت نانو ذرات روی اکسید

قیمت نانو اکسید به عوامل متعددی بستگی دارد و مواردی همچون کیفیت، برند و شرکت تولید کننده، روش و نحوه سنتز و تولید نانو اکسید، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در کشور، نحوه خرید و فروش، نوع بسته بندی و … بر قیمت این محصول تأثیرگذار می باشند همچنین قیمت در خرید و فروش عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری می کند.

در حال حاضر برندهای متعددی در کشور در زمینه تولید انواع نانو ذرات در حال فعالیت می باشند و در تلاش هستند تا با استفاده از متریال مرغوب و  درجه یک به وسیله روش های ارزان و مقرون به صرفه این محصول ارزشمند را با برترین کارایی و عملکرد تولید نمایند تا بتوانند رضایت مشتری را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند که در این امر موفق بوده اند، زیرا نانو ذرات به دلیل کاربرد وسیع در بسیار از مراکز پزشکی و دارویی، تولیدی و صنایع گوناگون فروش بالایی را در داخل و خارج از کشور به خود اختصاص داده است و بسیاری از کارخانه های صنعتی برای تولید محصولی با کیفیت بالا به این ماده نیاز دارند.

بسیاری از کشورهای همسایه نیز متقاضی این محصول هستند که در حال حاضر شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات انواع نانو ذرات بسیار فعال می باشند و این محصول را به کشورهایی نظیر عراق، روسیه، ترکیه، افغانستان، امارات، کویت، قطر، عمان، پاکستان و ارمنستان و … صادر می کنند که علاوه بر سود فراوان برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد و باعث تبادلات تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای همسایه می شود همچنین موجب فراهم شدن مشاغل متعددی در کشور می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *