نانو اکسید منیزیوم با توجه به نوع و کیفیت و کاربرد آنها طبقه‌بندی شده و نسبت به هزینه ی تولیدی تعیین می‌شود استفاده از این فن آوری امروزه در جهان بسیار مورد توجه است و این مواد تولید شده می‌تواند در ساخت بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید و فروش نانو اکسید منیزیوم

روش های تولید نانو اکسید منیزیوم

روش های تولید نانو اکسید منیزیوم


این ترکیبات پایه و اساس تولیدات صنعتی قرار گرفته اند که در رابطه با هر یک به صورت مجزا مورد بررسی قرار می‌گیرند به این منظور که این محصول تولید شده برای استفاده در انواع مختلف صنعتی  با متد های جدید روز در کاربرد های بسیار متفاوت است. 

این نانو ذرات با مواد اصلی  مورد استفاده قرار گرفته و بر روی بهبود عملکرد آنها تاثیر خواهد گذاشت.

 به طور کلی می‌توان گفت که  نانو ذرات اکسید منیزیوم می توانند ویژگی های مهمی داشته باشد و قبل از ورود این مواد به بازار مورد آزمایش قرار گرفتن آنها اهمیت ویژه‌ای برخوردار است درواقع باید بتواند پیش از استفاده  تمام استانداردهای لازم را در تولیدات به دست آورد و با توجه به تاییدیه های مربوطه به بازارهای اصلی راه پیدا کند.   

        

تولید نانو ذرات یکی از مواد تولید شده است که با سایر مواد دیگر تفاوت دارند این تفاوت آنها در نوع استفاده کردن و کاربرد آنها می باشد که هر یک متناسب با آن تولید می‌شود، در واقع  گفت امروزه می‌تواند شامل بیشتر صنایع گردد.

نانو مواد آزمایشگاهی پایه و اساس نانو مواد صنعتی هستند که در رابطه با هر صنعتی به صورت مجزا مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرند به این منظور که  مواد تولید شده برای استفاده در صنعت نساجی با نانو مواد تولید شده در صنایع بسیار تفاوت دارد، تلفیق این مواد با مواد اصلی  مورد استفاده در ساخت صنایع به بهبود عملکرد آنها کمک شایانی خواهد کرد.

به طور کلی می‌توان گفت که نانو مواد آزمایشگاهی می توانند ویژگی های نانو ذرات استفاده شده در آن ها را داشته باشد و همچنین پایه ی ثابتی در برخی از تولیدات صنعتی شود، قبل از ورود این مواد به صنعت، مورد آزمایش قرار گرفتن آنها اهمیت ویژه‌ای برخوردار است درواقع باید بتواند پیش از استفاده، تمام استانداردهای لازم در تولیدات را به دست آورد  و با توجه به تاییدیه های مربوطه به بازارهای اصلی راه پیدا کند.

نانو ذرات ساختاری مولکولی دارند و بیشتر از مواد ترکیبی جدید محسوب می شود. همچنین استفاده از نانو ذرات امروزه یکی از بیشترین کاربردها را در صنعت جهان دارا می باشد.    

مهمترین کاربردهای نانو اکسید منیزیوم


این نانو مواد دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند  و به این جهت استفاده می‌شود که برای کارکرد و کاربرد در منیزیوم در ابعاد ریز تولید می‌شود، استفاده از این نانو ذرات سبب شده است تا بسیاری از تاثیرات آن به صورت دقیق تری انجام شود و همچنین خواص جالب و جدیدی را به خود بگیرد، ابعاد کوچک و نانو متری قدرت تولیدات بزرگ را در صنایع مختلفی از جمله به عنوان ماده نسوز مورد استفاده قرار می گیرد. 

 اين نانو ذرات همچنين در صنايع ميکروالکترونيک و ميکرومدار كاربرد دارد. همچنين از آن، به عنوان کاتاليست در اکسيده کردن مواد آلي در صنايع نفت و گاز استفاده مي‌شود.

علاوه بر آن، نانوپودر اکسيد منيزيم در صنايع کاغذسازي، عايق‌سازي کابل‌ها به عنوان ماده ضدحريق، داروهاي کاهش‌دهنده اسيديته معده در صنايع دارويي، توليد عايق‌ها و آجرهاي نسوز صنعت فولاد، ساخت برخي تجهيزات ماهواره‌يي و فضايي استفاده مي‌شود. همچنين اکسيد منيزيم در گستره طول موج 300 نانومتر تا 7 ميکرون، شفاف بوده و از آن به طور وسيعي در صنايع اپتيک استفاده مي‌شود.  

از خواص و ویژگی های نانو ذرات اکسید منیزیم می توان گفت رسانندگی الکتریکی کم، رسانندگی گرمایی بالا، سختی زیاد و نقطه ذوب بالا بدون بو و غیررسمی نسبت سطح به حجم بالا است.

همچنین برخی از کاربردهای نانو ذرات اکسید منیزیم چسب و افزودنی در مواد خام شیمیایی،ماده عایق الکتریکی، برای ساخت بوته، ذوب کننده، کانال عایق، الکترودهای میله ای و صفحه ای قطعات الکترونیکی، الیاف و مواد نسوز، صنعت امواج رادیویی، عامل آنتی استاتیک و مهارکننده خوردگی می باشد.

لیست قیمت نانو اکسید منیزیوم

لیست قیمت نانو اکسید منیزیوم


  تعیین قیمت نانو ذرات برای هر صنعتی به صورت جداگانه صورت پذیرفته و با توجه به میزان عملکرد، کیفیت و مواد به کار رفته در آن ها تعیین می شود و در اختیار مشتریان اصلی این محصولات قرار می گیرد.

 می توان گفت که یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت این مواد نیز می‌تواند مقدار عرضه و تقاضا باشد که یکی از فاکتورهای اساسی اقتصاد در جامعه است، میزان عرضه و تقاضا در صورت برابر بودن  به بهبود تعیین قیمت کمک خواهد کرد، همچنین تولیدات زیاد این محصول می تواند باعث کاهش قیمت، افزایش تقاضا و کاهش محصول می‌تواند موجب افزایش قیمت شود.

 قیمت نانو اکسید منیزیوم  در ایران با توجه به تولیدات داخلی و واردات خارجی متنوع و متغیر است کشور ایران امروزه یکی از مدعیان تولید   این محصول در سطح جهان است که از کیفیت بسیار بالا و استانداردهای لازم جهانی برخوردار است همچنین می‌توان گفت که توانسته است علاوه بر تامین نیازهای داخلی نیازهای  برخی از کشورها را نیز تامین کند و مشتریان بسیاری را به سوی خود جذب نماید.

 همچنین قیمت این محصولات با توجه به نرخ هزینه تولید محاسبه می‌شود و در کشور ایران و کشورهای خارجی تفاوت دارد بنابراین یکی از مزیت های خرید تولیدات داخلی این محصولات برای صنایع قیمت متناسب با آن، با توجه به این که تولید داخلی است می باشد و برای بسیاری از کشورها نیز این قیمت‌ها متناسب می باشد.  

مرکز فروش عمده انواع نانو ذرات

  فروش نانو اکسید منیزیوم یکی از مهم‌ترین معاملات به روز جهان و کشور می باشد که توانسته است بازار را در اختیار خود گیرد همچنین  این مواد تولید شده از ویژگی‌های بسیار خاص و مفیدی برخوردار هستند بنابراین تهیه این محصولات به صورت اصلی، نیازمند مراجعه به معتبرترین مرکز فروش می باشد.

 مشتریان می توانند با مراجعه به سایت محصولات تولید شده متناسب با صنعت مورد نظر خود را پیدا کرده و نسبت به کیفیت و ساختار و ترکیبات آن اطلاعات لازم را به دست آورده و به میزان لازم خود آن را ثبت سفارش نمایند در بسیاری از خرید های آنلاین این مواد، مشتریان به راحتی می توانند از هر کجای دنیا به صورت کاملاً مستقیم این فرآیند را پیش گرفته و محصول خود را دریافت نمایند، خرید عمده این محصولات نیز بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب خواهد کرد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *