تولید و فروش نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید از سوی شرکت به روش های مختلفی انجام می شود. باید بدانید که این نوع نانو دارای کاربردهای بسیار گسترده ای می باشد که در بخش های بعد در این باره توضیح هایی را ارائه خواهیم نمود. 

زمانی که شرکت با استفاده از بهترین نوع مواد اولیه این محصول را تهیه می نماید سعی بر این دارد که با به کار گیری روش های مختلفی آن را در معرض فروش قرار دهد. یکی از این روش های فروش به طور مستقیم انجام می شود. از این طریق مشتری ها می توانید خرید کاملا ارزانی را داشته باشند. 

تولید و فروش نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

روش های تولید نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

روش های تولید نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

اکسید تیتانیوم به عنوان یک ماده فتوکاتالیست در صنعت های مختلفی به کار گرفته می شود. روش های مختلفی برای تولید این ماده در صنایع استفاده می شود که به شرح زیر می باشند: 

  • روش سولفاته 
  • روش کلریده 
  • روش مایع نمودن گاز خنثی 
  • روش ژل 
  • روش سنتز با شعله اکسید TICL4 

دو روش اول در تولید صنعتی این نانو کاربرد زیادی دارند که در این قسمت به ذکر توضیحاتی در مورد این دو شیوه اقدام می نماییم. 

در زمین شیوه سولفاته باید بگوییم که در تولید نانو ذرات تیتانیوم به این صورت ابتدا ماده خام در فرآیند سولفاته قرار می گیرد و سپس توسط سولفوریک اسید به خوبی شسته می شود. در نهایت TIOSO4 تهیه می شود که توسط فرآیند تجزیه حرارتی تبدیل به TIO2 می شود. 

در شیوه کلریده ابتدا ماده خام کلیریده می گردد و TICL4 تولید می شود. در نهایت روند خالص سازی یا اکسیداسیون انجام می شود و طی این روند ماده به دست آمده به درجه خلوص می رسد. در نهایت ذرات تیتانیوم تولید می گردند. 

هر کدام از این روش های تولید بسیار خوب و مناسب می باشند و در هر شرکت تولیدی به کار گرفته می شوند و به این طریق ذرات تیتانیوم مرغوب به دست می آیند. 

کاربردهای نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

همان طور که در بخش های قبل بیان نمودیم نانو تیتانیوم دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد. برخی از کاربردهای نانو تیتانیوم دی اکسید عبارت می باشند از این که: 

  • در صنعت های رنگ سازی، پلاستیک سازی و ساخت سیمان تحت عنوان رنگ دانه های سفید مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • در سرامیک سازی و کارخانه های ساخت کاغذ نیز به کار می رود و برای براق کردن سطوحی که از فلز ساخته شده اند و در ساخت لعاب نیز از این نوع ذرات استفاده می شود. 
  • این نانو در صنایع شیمیایی نیز به کار گرفته می شود و در تولید شیشه و در شرکت های کاشی سازی از اکسید تیتانیوم به مقداری زیادی استفاده می شود. 
  • یکی از موارد مهم در کاربرد نانو ذرات استفاده از این نوع مواد در عرصه پزشکی و بهداشتی برای تولید کرم های مختلف ضد آفتاب می باشد. زیرا زمانی که این ماده به عنوان پوشش برای سطوح به کار می رود از آن سطوح مد نظر در برابر نور خورشید به خوبی محافظت می نماید. 
  • از این ذرات در تهیه و تولید موارد شوینده و پاک کننده نیز استفاده های زیادی به عمل می آید. زیرا وجود این نانو در مواد شوینده باعث می شود که روند گند زدایی این مواد بهداشتی به خوبی عمل کند. 

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی به شمار می روید که در صنعت های مختلف مشغول به کار و فعالیت می باشید برای این که بتوانید از این ذرات نانو به خوبی استفاده نمایید باید ابتدا اطلاعات تان را در رابطه با موارد استفاده از این مواد بالا برید و سپس با توجه به این اطلاعات اقدام به مصرف این ذرات در تولید محصول های مختلف کنید. 

مشخصات و ویژگی های نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

مشخصات و ویژگی های نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

در مورد مشخصات و ویژگی های نانو تیتانیوم دی اکسید که به آن تیتانیا نیز گفته می شود باید بیان نماییم که رنگ این نانو سفید می باشد و ذرات ریزی هستند که به دلیل سفید رنگ بودن در بسیاری از صنعت ها به کار می روند و باعث تولید محصول های مختلفی می شوند.

کارایی این ذرات به دلیل کوچک بودن آنها بسیار بالا می باشد و اثز بخشی این نوع نانو بسیار زیاد است. نانو تیتانیوم دی اکسید در سه فاز روتایلف آتاناز و بروکیت وجود دارد. باید بدانید که فاز روتایل از دیگر فازها با ثبات تر می باشد. 

این ماده به عنوان یک ماده نیمه رسانا بین صنعت گرها به شمار می رود. این نانو دارای ویژگی های الکتریکی و مشخصه های نوری فراوانی می باشد و دارای قیمتی پایین و بسیار مناسبی است. فعالیت فتوکاتالیستی بسیار خوبی را دارا می باشد و از ثبات شیمیایی بالایی برخوردار است. 

عدم فرسایش و عدم خوردگی در برابر نور از جمله خصوصیت های منحصر به فردی است که در این تیتانیوم دی اکسید وجود دارد. به دلیل وجود این مشخصات بی نظیر و عالی در این ماده است که مورد توجه کسانی که در صنایع کار می کنند قرار گرفته است و به مقدار زیادی توسط این افراد از این ماده استفاده می شود. 

لیست قیمت نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

در لیست قیمت نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید، نرخ نمونه های مختلفی از این ذرات با درصد های خلوص مختلف درج شده است و شما پس از بررسی این لیست و مقایسه نرخ های درج شده در آن می توانید روند خریدتان را با توجه به بودجه های پایین انجام دهید. 

لازم به ذکر است که تمام قیمت هایی که در این فهرست قید شده اند کاملا به روز و دقیق می باشند و شما می توانید بر اساس این قیمت ها خرید خوب و با صرفه ای را داشته باشید. این لیست قیمت ها در خود شرکتی که به تولید تیتانیوم می پردازد تنظیم می گردد.

این نرخ ها با استناد بر عامل های مختلفی اعم از نوع و درجه کیفی این ذرات تعیین می گردند. باید بدانید که فهرست نرخ دی اکسید تیتانیوم را می توانید از طریق اینترنت به دست آورید و البته این فهرست از سوی افرادی که به عنوان فروشنده این ذرات را به شما عرضه می دارند نیز در دسترس شما عزیزان گذاشته می شود.

به هر حال به هر طریقی که این فهرست را دریافت نمایید می توانید آن را مورد مطالعه دقیق قرار دهید و طبق آن روند خرید خود را به خوبی به پیش برید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *