همه ما میدانیم نم و رطوبت می تواند چه ضررهایی داشته باشد چه بر سلامتی انسان چه بر روی سلامتی سازه ساختمان.در قدیم برای عایق کردن یک سطح یا محیط در برابر رطوبت و نفود آب از قیر یا ایزوگام استفاده می کردند. اما امروزه مواد نانو ضد آب جای خود را در زندگی مردم پیدا کرده است که علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت و … از هدر رفتن انرژی داخل محیط جلوگیری میکند.

عرضه کننده مواد نانو ضد آب

مواد نانو ضد آب چه کاربرد هایی دارد؟

مواد نانو ضد آب چه کاربرد هایی دارد؟

نم و رطوبت می تواند خسارت زیادی به سلامت و زیبایی ساختمان وارد نماید، برای عایق بندی و آب بندی از نانو مواد استفاده می شود.
اگر آب بندی ساختمان به درستی انجام نشود باعث نمناک شدن محیط و در نهایت منجربه سرما خوردگی و درد های استخوان می شود، نمدار شدن محیط در بعضی مواقع قابل مشاهده می باشد که به حالت شوره و سفیدک روی سطح دیده می شود که در آخر باعث بوی بد می شود. از دیگر نتایج ورود رطوبت به محیط را میتوان به کنده شدن پوشش های گچی بالا امدن صفحات چوبی زنگ زدگی و …. اشاره کرد که برای ترمیم و مرمت آن باید هزینه زیادی را متحمل شیم.
بنابراین برای عایق بندی با توجه به مناسب بودن قیمت مواد نانو، می تواند گزینه مطمئنی باشد.
بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند نانو مواد نیز مثل عایق رطوبتی های سنتی و یک پوشش ضخیم است باید بگویم که اینطور نیست و هیچ پوششی بر روی سطح قرار نمیگیرد نانو مواد با فرمولی که دارد جذب سطح شده و بخشی از سازه میشود همچنین باعث جلوگیری از هدر رفتن گرما و انرژی محیط میشود.
نانو مواد بر پایه آب می باشد و هیچ خطر و آسیبی برای محیط ندارد.
مسأله قابل توجه این است که نانو مواد ها با توجه به نوعی که دارند برای کاربرد های مختلف ساخته شه اند.
نانو مواد ها در دسته بندی حرارتی، صوتی، رطوبتی دسته بدی می شوند. از کاربرد های نانو مواد میشود به استفاده در نما، لوله کشی های موتور خانه، اتاقک قطار ها و دود کش حرارتی و…. اشاره کرد.

قیمت روز مواد نانو ضد آب

قیمت روز مواد نانو ضد آب

با توجه به کاربرد های فراوان این محصول و بالا بودن فروش مواد نانو اما قیمت مناسب این محصول باعث شده که همگان بتوانند با استفاده از این محصول از خسارات احتمالی در برابر رطوبت جلوگیری کرده و سلامتی خود را حفظ فرمایند. برای تهیه نانو مواد میتوان به شرکت های معتبر مراجعه کرد و اگر امکان حضور در مراکز فروش را ندارید میتوانید از طریق سایت های معتبر با کسب اطلاعات کامل و دریافت مشاوره لازم محصول نانو مواد را تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *